Hej igen!
Ser att mitt senaste inlägg här var 2017 så det var ett tag sedan. Jag har flugit från och till från ca 1997 men la förmodligen allt på hyllan runt 2017. De sista åren flög jag dessutom nästan bara FPV Quad (Heter det så?).
Jag var tvungen att tömma ett gammalt förråd och då kom allt fram i dagsljuset igen. Dock har flera av modellerna hängt i taket på jobbet och någon modell hemma också. Min första tanke var att lägga ut allt till försäljning men så fick jag lite blodad tand igen och nu har jag plockat isär och gjort iordning 2 stycken fyrtaktare och 4 stycken tvåtaktare. Jag behöver kanske byta lager på några av dem men har ingen erfarenhet av det så det får bli ett senare projekt. Vissa av planen ska jag försöka sälja men jag behåller nog några.
Kul att vara tillbaka igen iaf och vi får väl se om jag kommer upp i luften i sommar
Ser att mitt senaste inlägg här var 2017 så det var ett tag sedan. Jag har flugit från och till från ca 1997 men la förmodligen allt på hyllan runt 2017. De sista åren flög jag dessutom nästan bara FPV Quad (Heter det så?).
Jag var tvungen att tömma ett gammalt förråd och då kom allt fram i dagsljuset igen. Dock har flera av modellerna hängt i taket på jobbet och någon modell hemma också. Min första tanke var att lägga ut allt till försäljning men så fick jag lite blodad tand igen och nu har jag plockat isär och gjort iordning 2 stycken fyrtaktare och 4 stycken tvåtaktare. Jag behöver kanske byta lager på några av dem men har ingen erfarenhet av det så det får bli ett senare projekt. Vissa av planen ska jag försöka sälja men jag behåller nog några.
Kul att vara tillbaka igen iaf och vi får väl se om jag kommer upp i luften i sommar