toppen väder !

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • kenneth67
    • jun 2007
    • 2545

    #1

    toppen väder !

    hallo hallo ... idag är det en toppen fin dag ! solen skiner å det är klipp vindstilla ! så nu har jag packat bilen å skall ut å flyga det blir premiär på rasanten idag ... ändrade mig igen på den så det var en thunder tiger 36 pro med 9x6 propp på den ! .... så ska även min lajban få lite luft under vingarna tänkte jag ... ev så kommer roffe ut å filmar lite så vi får se om det blir film ikväll!
Arbetssätt...