hallo hallo ... idag är det en toppen fin dag ! solen skiner å det är klipp vindstilla ! så nu har jag packat bilen å skall ut å flyga 
det blir premiär på rasanten idag ... ändrade mig igen på den så det var en thunder tiger 36 pro med 9x6 propp på den ! .... så ska även min lajban få lite luft under vingarna tänkte jag ... ev så kommer roffe ut å filmar lite så vi får se om det blir film ikväll!

det blir premiär på rasanten idag ... ändrade mig igen på den så det var en thunder tiger 36 pro med 9x6 propp på den ! .... så ska även min lajban få lite luft under vingarna tänkte jag ... ev så kommer roffe ut å filmar lite så vi får se om det blir film ikväll!