Hjälp med inställningar

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Mackan
    • nov 2016
    • 4

    #1

    Hjälp med inställningar

    Försöker att få till kommunikationen mellan radio och receiver, men får det inte att fungera.
    Har kopplat in en Flysky FS-A8S receiver via S BUS i en Shuriken 180 drönare.
    Använder en Flysky FS-i6 radio.
    Det gick bra att binda radio och receiver och starta upp cleanflight.
    När jag testar radio/receiver i cleanflight så funkar det knappt, får in vissa signaler när jag rör spakarna, men blir som spikar lite slumpmässigt i signalerna.
    Skickar lite skärmdumpar.
    Tacksam för hjälp.

    Klicka på bilden för större version

Namn: rc0.jpg
Visningar: 1
Storlek: 105,8 KB
ID: 525044Klicka på bilden för större version

Namn: rc01.jpg
Visningar: 1
Storlek: 63,8 KB
ID: 525045Klicka på bilden för större version

Namn: rc1.jpg
Visningar: 1
Storlek: 86,7 KB
ID: 525046
Arbetssätt...