Klavins och Wesse grubblar vidare
Kollaps
X
-
-
Blå Hallen brukar följas av ett soffprogram,Skallar Spankulerar och en check som räcker till tonvis med depron..
Fredspriset är uteslutet(och det är i Oslo) men Fysikpriset med en förklaring om hur man "bondar" borde räcka..
Ni är som gjutna o dela på det!Lämna en kommentar:
-
-
Blå Hallen? Är det ett ställe för smurfar eller??Ursprungligen postat av bokisStockholm bugar sig i vördnad över mängden av visdom som finns i Hultsfred..:dancing2:
Kan bli Blå Hallen nästa år för Smålands svar på Helan o Halvan!Lämna en kommentar:
-
Stockholm bugar sig i vördnad över mängden av visdom som finns i Hultsfred..:dancing2:
Kan bli Blå Hallen nästa år för Smålands svar på Helan o Halvan!Lämna en kommentar:
-
finns i dina Apelsiner så det är bara att testa...Lämna en kommentar:
-
Jag har suttit här i ett par dagar och funderat på vilket
bindningsmedel man kan använda när man binder mottagaren
till sändaren.
Tror ni att det går bra med E440 och i så fall vart får man tag på det :sarcastic::sarcastic::sarcastic:Lämna en kommentar:
-
Kluriga smålänningar löser världsproblem, även utan ritning!
När blir det Maiden???Lämna en kommentar:
-
Det... eeh... ringer! Tydligt att man inte har så brottom med något ute på byggden..
Lämna en kommentar:
-
Du är en förstående man,jag hade en gammal radio som man bara fick fulla utslag på det var innan den moderna tiden trädde i kraft.Men inte fan kunde jag lära mig flyga då,sen gick det bättre med moderna grejer men det där med att binda NÄÄÄ.Lämna en kommentar:
-
visst var det bättre förr - ju förr destå bättre
enspaksradio tex...Lämna en kommentar:
-
Tack Mats och övriga som förstår problemet med att binda mottagare.De va bättre förr.Lämna en kommentar:
Lämna en kommentar: