Tjosan!
Bytte till mig en Ripmax Hunter http://www.ripmax.com/Item.aspx?ItemID=Q-FL150 ,var liksom ett sånt där fpl som jag alltid velat haft,VACKER!
Priset för denna var utom räckhåll kändes det ,den är tyvärr dyr för sin storlek men stilig..
Det dök upp en på annons för några månader sen med bytesvilja och då hamnade den lite bättre till för mig.

Har haft den liggande tills Gullan filat till nya hobbyrummet
(Yippe,ett rum bara för o skruva i,ingen förvaring!)

Men nu var det dags..Dåligt med foton på lim o skruv men tycker fortfarande att den är fin efter att ha pysslat med den,jag tänkte flyga den med en P-80 som är nedre gränsen för vad den ska ha men det tror jag duger,
Kör alltihopa på en acc så det gjorde att det bidde Futaba HV servon i den,fick handla en 14 kanals HV mottagare och har i nosen på den en 7.2/6000 acc som behövdes för C.G på den..
KISS gäller,ju mindre konstigheter ,ju färre felkällor,min filosofi på gott o ont.

Den är väldans komplett minus att det fattades tankarna till den som fanns med vid första köpet,borta numera,det ställer till det lite men ska nog gå o få till med lite tur..

Kärran är väldigt lätt byggd så jag hoppas att den går o flyga skalenligt med,vill slippa raketfart om det går.

Bilder på skönheten:

Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	20180114_101235.jpg 
Visningar:	469 
Storlek:	84,6 KB 
Id:	65032 Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	20180114_101246.jpg 
Visningar:	456 
Storlek:	89,8 KB 
Id:	65033 Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	20180114_101259.jpg 
Visningar:	426 
Storlek:	81,5 KB 
Id:	65034

Tankar o lite vårsol så ska den upp!