Ursprungligen postat av bokis
Hälp mitt liv är ofilmbart!!!
Kollaps
X
-
Håller med om att en sökare behövs om man ska filma flyg. Är oftast helt omöjligt att följa flygetygen på en större skärm.
En rejäl zoom är bra oxo./Micke
Videos: http://www.vimeo.com/user2891907
Bilder: http://picasaweb.google.com/Micke19sjuttiotreKommentar
-
Visst är det bra med en bra "genomsikts-sökare" men då lär Wesse få starta om de ekonomiska förhandlingarna med sin kära hustru...
Men har du Wesse klarat dig utan "genomsikts-sökare" tidigare så lär det väl fungera även fortsättningsvis. Du har ju rätt stor erfarenhet själv av vad som behövs eller ej så jag har egentligen svårt att se att du behöver så många råd från oss andra.
Hälsningar
RogerKommentar
-
Jag filmar ju inte så mycket flyg mest hovring och mig själv så sökare går nog klara sig utan sen är jag lite efterbliven med vad som kommit på marknaden dom sista 6 åren vill ju mest att det ska vara bättre kvalitet och lättskött mot datorn mot vad jag har haft innan.. Är ju fascinerad av GoPro kvalitén och vill ha bra antishake då Klavins filmar i bland..Ursprungligen postat av McRegorVisst är det bra med en bra "genomsikts-sökare" men då lär Wesse få starta om de ekonomiska förhandlingarna med sin kära hustru...
Men har du Wesse klarat dig utan "genomsikts-sökare" tidigare så lär det väl fungera även fortsättningsvis. Du har ju rätt stor erfarenhet själv av vad som behövs eller ej så jag har egentligen svårt att se att du behöver så många råd från oss andra.
Hälsningar
Roger
Ska till veckan åka o klämma på kameror lite här och där sen ska blir det Wesse in pink again:-)
:love: Get high with hovering not drugs :love:Kommentar
-
Kommentar
-
Efterbliven betyder här i Småland att vi är tvungna att spela korkade för och kunna vara på samma nivå som byarna runt omkring Småland.. DÄ DU din fisUrsprungligen postat av bokisFasen,den här klipp o klistrafunktionen är bra ibland! :lollypop:
-
Tack vare ditt inlägg här Klavins har Frun nu belönat min toffelhet med att höja krediten till 8-10 tusen.. Tack kära Klavins skriv mer är du snäll..Ursprungligen postat av Klavins4-5 tusen,så blir livet när man äktar en kvinna o blir en toffel.
-
Wesse, seriöst, kika på www.pricerunner.se , där brukar man kunna hitta det mesta om priser på ditten & datten, men även en hel del recensioner, både från recensenter och privatpersoner!Retroholic!Kommentar
-
-
Direkt från Sjökvestar´n,made in Småland!
Jag föreslog ju en sån men det är tydligt att visdomen i din familj är kraftigt snedfördelad,frun har fått allt ovanför axlarna och du den rosa pyjamasen under..
Tycker att det är bra att du har så lite att säga till om,det finns hopp!// Bokis
***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
(nu även med biskvier!)Kommentar

Kommentar