Flair träbyggsatser

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • krokko
    • okt 2006
    • 21

Flair träbyggsatser

hallå,

Någon som har erfarenhet från Flair träbyggsatser. Funderar på en DH82 Tiger Moth 1/4 skala.

mvh/kajman
    håll dig flygande!
  • Bo Freme
    • jul 2011
    • 7

Hej Kajman.Flair byggsatser håller hög kvalitet både vad det gäller passform och materialval.Har själv byggt 3st.modeller av varierande storlek.Tyvärr har jag inte byggt tigern,men jag tror inte kvaliteten avviker från övriga byggsatser.Beskrivningarna till byggsatserna är både målande och detaljerna framgår mycket bra.Flair kan varmt rekommenderas.
    M.v.h Bosse

Kommentar

• krokko
      • okt 2006
      • 21

Ursprungligen postat av Bo Freme
      Hej Kajman.Flair byggsatser håller hög kvalitet både vad det gäller passform och materialval.Har själv byggt 3st.modeller av varierande storlek.Tyvärr har jag inte byggt tigern,men jag tror inte kvaliteten avviker från övriga byggsatser.Beskrivningarna till byggsatserna är både målande och detaljerna framgår mycket bra.Flair kan varmt rekommenderas.
      M.v.h Bosse
      Tack för info, har ett kit i posten, köpte i UK, hittade ingen i Sverige. Sitter o undersöker vilken motor jag ska använda. Funderar på en bensinare 30-35cc med bakutblås.
      håll dig flygande!

Kommentar

• Danneman

• sep 2008
        • 95

Köpte du från westwalesmodels?

Mvh Daniel

Kommentar

• McRegor
          • maj 2006
          • 7942

Nu har du ju redan handlat men annars brukar JP:s Hobbyverkstad kunna ordna Flair - http://www.hobbyverkstad.se/modeller/kit.html
          Hälsningar
          Roger

Kommentar

Arbetssätt...