Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Hej Kajman.Flair byggsatser håller hög kvalitet både vad det gäller passform och materialval.Har själv byggt 3st.modeller av varierande storlek.Tyvärr har jag inte byggt tigern,men jag tror inte kvaliteten avviker från övriga byggsatser.Beskrivningarna till byggsatserna är både målande och detaljerna framgår mycket bra.Flair kan varmt rekommenderas.
M.v.h Bosse
Hej Kajman.Flair byggsatser håller hög kvalitet både vad det gäller passform och materialval.Har själv byggt 3st.modeller av varierande storlek.Tyvärr har jag inte byggt tigern,men jag tror inte kvaliteten avviker från övriga byggsatser.Beskrivningarna till byggsatserna är både målande och detaljerna framgår mycket bra.Flair kan varmt rekommenderas.
M.v.h Bosse
Tack för info, har ett kit i posten, köpte i UK, hittade ingen i Sverige. Sitter o undersöker vilken motor jag ska använda. Funderar på en bensinare 30-35cc med bakutblås.
Kommentar