Grattis!
Maiden gone wrong.
Kollaps
X
-
-
Har sett en DX6i med tidig DSMx bara låsa sig ungefär som din. Men den förblev låst. Det var helt gratis med upphämtning och avlämning vid dörren. Gissar på att det snarare är en bug än potarna. I alla fall så har han som hade problemet med sin nya radio inte upplevt något problem efter garantiservicen vad jag vet...Jag bara sitter och gapar. Inser att det är min DX6i som har en signal som hoppar fram och tillbaks på skevsignalen. Har med andra ord drabbats av det kända DX6i problemet. Har kvitto och garanti kvar, men inte så säker på att jag vill ha en ny... Antar att dem byter potentiometrarna om man lämnar in. Men vad är det som säger att det inte händer igen?
Tveka inte att ta kontakt med Horizon UK och beskriv problemet.___________________
patrik@pgdata.seKommentar
-
ÄÄhum Daniel !!
Är Du inte LITE väl optimistisk betr. Ditt självporträtt med tanke på åren ??
Jag ser ingen skillnad på miniatyren o Dig inom 5 till MAX 7år.......:-)
MvH
Lasse.
P.S. Jättekul att Du fick ihop henne igen o dessutom "flyger som en dröm " D.S.Kommentar
-
Hahaha, ja du Lasse... Om man går på utseendet kanske du har en poäng. Men att avveckla nuvarande karriär, övertala sambo och barn, ta flygcert, flytta till någon avkrok, bygga en framgångsrik flygfirma som fraktar paket och post till eremiter i ödemarken och vara med i någon Discoveryproduktion, typ, Bushplane Dan in Canada, så räknar jag ungefär 20 år ;-).Kommentar
Kommentar