Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Da jeg ikke er særlig god til svensk har jeg fået lidt hjælp af google:
Ej Ej killar, nu är ni inte mycket vänliga, jag tror det är vänligt att ge tack för hjälpen.
Om att få en hjälpande hand från en granne, och jag kommer då att tro att det också sagt tack för hjälpen.
Google Translator er sjovt, især hvis man oversætter ord for ord.
Prøv att oversætte dette fra svensk til engelsk:
"Hon har stora talgoxar, men vad gör tupp i min åsna?"
Talgoxe på svensk er det samme som musvit på dansk!
Ellers tak for indlægget!
(Så där lite off topic...)
Jag gjorde misstaget att först översätta från svenska till danska, och det blev också fredagskul!
Nu är det ju så här till syvende o sist. Jag tackar för tipset om vaggan till Mig-29. Samtidigt tackar jag för tipset om
det enkla att hitta kapillär rör till rök. Tack. Tack o återigen tack. För all hjälp som säkert hjälper männinskor runt om.
Hjälper inte det så slå er med basebollträ.
Mogge
I skrivande stund, på "min" tråd Krasch-kit i nybörjarforumet så har jag tackat 12 gånger på 336 inlägg. Dvs i 3,5% inläggen finns det ett tack eller om man ser det på ytterligare ett sätt 1:28, 1 tack på 28 inlägg!
Är det en acceptabel tack-frekvens eller ska den ökas alternativt minskas för att öka läsbarheten?
Det riktigt roliga är att jag lyckades tacka i första inlägget, innan jag hade fått några svar?!!
Går det inte sätta upp regler så vi nybörjare vet var gränsen mellan lismande och hövlighet går!
:p
Tack för att jag fick vara med!
Bara för att jag inte förstår det teoretiska resonemanget, innebär det inte att jag kan hantera det praktiska momentet.
Enligt en nyligen gjord undersökning så ska svenskarna vara mycket vänliga mot turister och mot dom som besöker vårt kära fosterland. Varför kan vi då inte vara lite vänliga mot varandra också. Så Medeashusse, fortsätt du att tacka och visa vänlighet, för det tänker jag göra.
Kommentar