Vista till Windows 7

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • McRegor
    • maj 2006
    • 7943

Lasse - det vågar jag inte svara på. Vad är kraven ?
    Vet du att W7 fungerar med din applikation ?
    Till Rille Stark kan jag säga att jag uppdaterade en Vista-burk till W8 och det blev prestandamässigt ett riktigt lyft. Vista kan man nog snarare kalla en riktig katastrof.
    Roger

Kommentar

• dvogonen
      • jul 2012
      • 491

Tro hit och tro dit. Faktum är att det är lättare att få tag i Windows 7 datorer idag än det var i januari. Då levererades alla nya datorer bara med W8.
      Men de får säkert ordning på det i längden. Jag har använt alla deras katastrofer (DOS4.0, Windows 3.0, Windows Millenium, Windows Vista, Windows 8) och de lyckas alltid rädda sig med en ny version längre fram. Vad jag sett av 8.1 får mig dock att tvivla på att den versionen räddar dem den här gången. Samma sak igen, men i nya kläder.

Kommentar

• Ålänning
        • maj 2007
        • 6809

Skippa Windows Vista. Uppdatera, fräscha upp, sälj.

Windows 7 funkar säkert bäst. Köp bort! Kolla applikationen först förstås, om det klarar 32 o 64.

Windows 8 desktop... ja det ser ju pyttelite annorlunda ut, allt funkar inte, än... Classic Shell med boot till desktop kör jag med (på jobbet som test-dator, kör win7 på arbetsdatorn). Varför skaffa Win8 om man har Win7?!

Det där tiles / windows 8 / "metro"... värdelöst för datorer utan touch screen. Använder det dock på en samsung ativ 700-serie och jo det funkar, men ... nä.
        www.rcaland.ax --- Im an Aalandish Djaekenfaelt'er! =)

Kommentar

Arbetssätt...