Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Jag kör med Liquid image ego. Grym bild ,vansinnigt liten,och fästen från gopro och clas olssons kamera passar utmärkt. Köper dock kopior från kina på dessa för en tiondel av priset . Kameran lyckades jag köpa för under 600:- på förra årets mellandagsrea. Dock av Usports som inte finns längre. :sarcastic:
Enda felet är väl egentligen att den inte har AV ut. Bara hdmi. "Kör" dock med annan kamera. (Fatshark kittets)
Thomas - det blir nog bra men varifrån fick du 10 % extrarabatt ? Såvitt jag vet så räknas inte kameror till vitvaror...
Hälsningar
Roger
Jodå, citat:
"Erbjudanden just nu!10% rabatt på denna produkt i helgen! Priset justeras automatiskt när du lägger produkten i kundvagnen. Kampanjen gäller endast t.o.m 24/11
Beställ före kl. 15 söndag och välj Postpaket Express och få produkten redan på måndag! (Gäller ej Film) Gäller endast lagervaror. Är ditt postnummer 62000-62999, 83000 eller över så tar Posten en dag extra på sig att leverera paketet.
"
Jobo jib 4an gav jag ca 1.700:- för och tycker att den väl svarar upp mot priset jämfört med. GoPro . Massor av fäste undervattenshus till 60 met mm. ingår i priset
Jag tycker ni ska kolla närmare på Pivotheads actionkamera som finns att köpa hos My Point of View. Kamera sitter monterad i bryggan på ett par solglasögon, filmar i 1080p och tar 8mp stillbilder. Man behöver inga krångliga fästen det är bara att vrida huvudet dit man vill filma, hur enkelt som helst. Det finns 4 olika modeller att välja mellan. Kolla in detta filmklipp där Pivotheads glasögon används
Senast redigerad av administrator; 2013-11-29, 20:16.
men blir det inte ännu billigare med netonnet som tar 1589:- men du får tillbaka 300:- det blir ju bara 1289:- frakt fritt medans electroworld blir 1408,10 inkl frakt och rabatt eller är där något annat lurt jag missar??
300 kr cashback gäller oavsett var du köper kameran (i Sverige). Sen är det fraktfritt på Electroworld om jag inte sett fel.
Inte helt, villkor gäller
7. Cashback är bara tillgängligt vid köp från en auktoriserad Sony-återförsäljare. Innan du köper: säkerställ att din produkt är berättigad till Cashback och att återförsäljaren är en auktoriserad återförsäljare.
----------------------------------
Kraschar aldrig - alltid marken som hoppar upp, väggar, stolpar, träd mm. som flyttar sej etc...
Nu handlar det 'bara' om någon hundralapp hit eller dit, man kan leta billigast pris in absurdum.
Men electroworld skickar iaf fraktfritt, så där tjänar man nån femtiolapp...
Inte helt, villkor gäller
7. Cashback är bara tillgängligt vid köp från en auktoriserad Sony-återförsäljare. Innan du köper: säkerställ att din produkt är berättigad till Cashback och att återförsäljaren är en auktoriserad återförsäljare.
Kommentar