Fast electroworld och lagersaldo brukar vara lite si och så. Varor finns i lager i ebutiken utan att finnas i verkligheten. Jag handlar aldrig där igen.
GoPro-utmanare??
Kollaps
X
-
Kanske kan lägga till att sonykameran är helt ok iallafall, vi har redan några st. i klubben
Hamnar väl mellan gopro 2 o 3; den har wifi och enkel androidapp (behövde uppdatera firmwaren till 3.00 först; netonnets kom med 1.04 eller nåt sånt).
----------------------------------
Kraschar aldrig - alltid marken som hoppar upp, väggar, stolpar, träd mm. som flyttar sej etc...

Kommentar
-
Verkar idiotiskt att behöva skicka in formulär för att kunna få cashbacken? å jag som inte ens har skrivare..borde ju räcka att skicka kvittokopia ahh just det ..har ju ingen skopiator å det måste man ju haaahahaa suuuuck
:banghead::th_o::(:concern::stupido2::argue:
Kommentar
-
både canon och sony har kört sådana kampanjer i många år nu. det brukar funka med pdfkvitto om man fått ett sådant.Kommentar
-
Tack Roger!
Nä, har inte kollat cashback'en än... jobbar på det!Retroholic!Kommentar
-
Kommentar
-
Förstod nästan att det var en "gammal" bil eftersom den hade fungerande blinkers...
På nyare bilar så har jag fått för mig att det är ett dyrbart tillval och därför väldigt ovanligt...
RogerKommentar
-
Ja, kostar säkert fleratusenfemhundra att köpa till det...
(Å andra sidan så jobbar jag med att utbilda truck drivers, så det vore väl f*n om man inte skulle föregå med gott exempel!)Retroholic!Kommentar
Kommentar