Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Jag är i Stockholm och kan varken läsa mail eller svara i telefon. Jag hålls som gisslan av några ryssar som vill lära sig flyga B737...
Tomas och Jesper (Inköpschefen och Lagerförmannen) har varit på plats och packat och skickat några orders. Jag är hemma igen den 27'e.
Jag har för mig att jag skickade ett mail via RCFF's mailserver sägandes att du kunde hämta Bobcaten efter att ha stämt träff med Kicki (Regeringschefen).
Nej Ove jag har inte fått något sådant!! Annars så hade jag redan hämtat den! Var kan man nå regeringschefen då?? Är så sugen på att få hem den! Börjar bli färdig med Veloxen nu så snart är det plats för den.
/Magnus
Jag är i Stockholm och kan varken läsa mail eller svara i telefon. Jag hålls som gisslan av några ryssar som vill lära sig flyga B737...
Tomas och Jesper (Inköpschefen och Lagerförmannen) har varit på plats och packat och skickat några orders. Jag är hemma igen den 27'e.
Jag har för mig att jag skickade ett mail via RCFF's mailserver sägandes att du kunde hämta Bobcaten efter att ha stämt träff med Kicki (Regeringschefen).
Mvh
Ove
Behöver ingen balast ngn gång Ove?
Ja ställer upp! :lol:
Kommentar