Är den vågen som Bruce på RcModelReviews använt och som inte har fungerat särskilt bra
[/QUOTE]
Den har funkat bra för mig, förutom att den har vart svårstartad ibland. Man måste starta den två ggr, men det tycker jag är ett vanligt fenomen bland billiga kinesgrejer som kostar för lite. De startar inte som de ska, de funkar inte som de ska, de är inte alls genomtänkta, de är inte testade av någon, de är ofta väldigt dåligt genomtänkta och borde ha använts av någon person före de börjar massproducera dem. =)
Så där digital fiskevåg har jag redan kom jag på. Men den är inte smidigt användbar till det jag ska ha vågen till.
Ebay-vågar.. jonä. Då kan jag lika gärna köpa från aiR/C Pro. =)
Våg för 10 € = njae.
Våg för 50 € = kanske bra
Våg för 100€ = säkert bra.
[/QUOTE]Den har funkat bra för mig, förutom att den har vart svårstartad ibland. Man måste starta den två ggr, men det tycker jag är ett vanligt fenomen bland billiga kinesgrejer som kostar för lite. De startar inte som de ska, de funkar inte som de ska, de är inte alls genomtänkta, de är inte testade av någon, de är ofta väldigt dåligt genomtänkta och borde ha använts av någon person före de börjar massproducera dem. =)
Så där digital fiskevåg har jag redan kom jag på. Men den är inte smidigt användbar till det jag ska ha vågen till.
Ebay-vågar.. jonä. Då kan jag lika gärna köpa från aiR/C Pro. =)
Våg för 10 € = njae.
Våg för 50 € = kanske bra
Våg för 100€ = säkert bra.
Kommentar