Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Jag har köpte en ESM cessna 185 med helkomposit (plastvinge) i helt ny lådan så sällsynta för tiden från ebay tysk... :lollypop:
Julklapp till mig och har inte öppna lådan ännu..
Min Hangar:
Comp-ARF Edge 540 DA-100cc
Eagle "trainer" OS 46 AX
FMS Tigercat "Big bossman"
För att kommentera detta med att "gå utanför dörren och flyga" (förutsätter då att det är "ensamflygning") så vill jag gärna säga att för mig personligen är det som håller mig kvar i hobbyn att umgås och flyga tillsammans med andra så om det inte funnits nån klubb med klubbfält så vete tusan om jag blivit kvar i denna hobby - då hade jag förmodligen letat mig till nåt annat istället. Så ni som flyger för er själva - har ni en aktiv klubb i närheten så besök denna och kolla om det verkar trevligt att umgås med flygarna. Det ger så mycket att träffa andra likasinnade - i alla fall är det min personliga åsikt - så ge klubben en chans kommande år...
God Jul och Gott Nytt Flygår hälsar
Roger
Vet faktis inte om Gotland har en klubb?
o skilnad med nu går det inte bara gå ut o köra..
Vist har två klubbar med flygfält i bro
o Gotland kan man gå ut o bara flyga o testa
Kommentar