Ska du besöka RCFF meetinget?
Omröstning... Ska du besöka RCFF meetinget?
Kollaps
X
-
-
Ursprungligen postat av bokisHe,he..Å jag som tänkte skriva det :oops:Ursprungligen postat av QatHomeÄr för långt bort för min del.
Men vem vet,,Dagsformen avgör.. Så man ska aldrig säga aldrig..
Du får haka på Ove när han ska hem från huvudstaden Bokis
Mvh / Toni (tonic) Cederholm.Kommentar
-
Det finns flera roliga sätt att transportera sig på.
Tåg - kul på räls...
Buss - Kul på hjul...
Flyg - Kul på 10.000 meter...
Samåkning - kul utan renar och folkdräkter...
Hyra av minibuss - kul på hjul i grupp - med plats för modeller...
Så nog går det att komma till Eslöv alltid.
Mvh
OveOve (AM) NielsenKommentar
-
Skulle varit jäkligt kul, men bussen ifrån Norrland
är väl inställd?
Skämt åsido hoppas det blir en kanonträff.
Hoppas dessutom att tanken inte är att att detta skall bli ett förbund som enbart skall vara verksamt söder om Fjollträsk i framtiden ;-))
Lycka till!
Mvh KentKommentar
-
Nej, vi har inga geografiska begränsningar. Att det blev många skåningar vid starten beror enbart på att initiativet kom från några pågar i Skåne.
Men våra möten sker via Internet, så det spelar ingen roll om vi sitter i Kina, Haparanda eller Gislövs läge.
Angående resan. Kanske tåg till Huvudstaden och sedan en buss med 30 - 40 modellflygare till Eslöv? eller fortsatt tåg till Eslöv. Allt är möjligt. Delar man på kostnaden blir det kanske inte så dyrt.
Mvh
OveOve (AM) NielsenKommentar
-
Jomenvisst!Ursprungligen postat av AMNej, vi har inga geografiska begränsningar. Att det blev många skåningar vid starten beror enbart på att initiativet kom från några pågar i Skåne.
Men våra möten sker via Internet, så det spelar ingen roll om vi sitter i Kina, Haparanda eller Gislövs läge.
Angående resan. Kanske tåg till Huvudstaden och sedan en buss med 30 - 40 modellflygare till Eslöv? eller fortsatt tåg till Eslöv. Allt är möjligt. Delar man på kostnaden blir det kanske inte så dyrt.
Mvh
Ove
Jag vet att det inte är några geografiska begränsningar.
Retades bara :-)
Som jag redan för länge sedan uttryckt så är jag väldigt glad
över det skånska initiativet.
Än en gång lycka till!
Mvh KentKommentar
Kommentar