Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Hallelulja , nu bestämmer SMFF över våra modellflygfält
pojkar! det finns ett ljus.. vi har gjort tre underbara film flygningar idag, imorn kommer rullarna! ladda med chips, läsk eller andra drycker, se till att frugan e hos vänninorna, barnen inlåsta, soffan i toppskick för till kvällen imorn kommer:
det var lite blåsigt idag så bokis tog beslutet att cubben får invänta den perfekta dagen.
jag har en canon av något slag... kan kolla exakt vad den heter imorn. Vad gäller rek så ... vet säkert bättre snart då nya sony kameran med hd istället för band är på g in annars så vill jag påstå att de flesta kameror runt 8000:- är relativt jämna mellan varann de jag själv använder Canon och Sony är jag nöjd med. Billigare kameror får jag utslag av... det jag främst gillar med de dyrare kamerorna är chassiet, oftast rejält, bättre linser och ccd, större inställnings möjligheter osv...
Kommentar