Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Igår eftermiddag gjorde jag en order till HK och idag när jag kollade kl 11 så stod det Shipped på ordern. Det gick snabbt även förra gången jag beställde, tror jag hade grejerna på mindre än en vecka.
Igår eftermiddag gjorde jag en order till HK och idag när jag kollade kl 11 så stod det Shipped på ordern. Det gick snabbt även förra gången jag beställde, tror jag hade grejerna på mindre än en vecka.
BTW, beställde i onsdags från HK international, den är beräknat framme på måndag. (UPS 12$ frakt, propellrar och LiPo's).
När jag beställt vid ett pra tillfällen från International och EU samtidigt så har alltid International kommit fram före (så länge jag kört UPS).
Jag lade en beställning från HK en söndagskväll för ett tag sedan, på onsdagen samma vecka stod FedEx och knackade på dörren och ville leverera!
Nytt rekord?? För mig i alla fall...
Jag lade en beställning från HK en söndagskväll för ett tag sedan, på onsdagen samma vecka stod FedEx och knackade på dörren och ville leverera!
Nytt rekord?? För mig i alla fall...
Ursprungligen postat av kenneth.eriksson.94
Det måste var nytt världsrekord, 5 dagar innan beställning!!!
Haha äntligen ett företag som kör med proaktiv försäljning !! De levererar vad du vill ha innan du beställer , perfekt! Tänk om restauranger kunde göra så!
Kommentar