ATT Förhindra Öppenhet

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • chat
    • apr 2007
    • 1

Re: ATT Förhindra Öppenhet

hej Lars

Jag tror att du skadar Hbg`s modellflygklubb med dessa inlägg
    du är det stora samtals ämnet (bland modellflygare) ute på arbetsplatserna runt om i skåne, flygare börjar undra
    om de ska sluta besöka meetinget V-30 och det är ju inte bra........

Kommentar

• Tobbe O
      • maj 2006
      • 1431

Synd att man betalat SMFF för 2007, det är helt otroligt hur en representant för SMFF kan få bete sig.

Skämmes på dig Lasse Cub.

Kommentar

• genland
        • maj 2006
        • 1228

Ursprungligen postat av Tobbe O
        Synd att man betalat SMFF för 2007, det är helt otroligt hur en representant för SMFF kan få bete sig.

Eller som man säg i Norrland:

"Du bord skämmes tamefan"

Mvh Kent

Kommentar

• bokis
          • maj 2006
          • 5041

Tycker att dessa trådar inte egentligen förtjänar ett svar till L.C men förstår varför det svaras ..
          Tänk bara på att det enda det går ut på är att provocera o sådant förtjänar inget bränsle,herrn i fråga gör ett bra jobb med att saluföra sin inställning här o glömmer ju återigen att vi vanliga svennsons inte förstår att han bara skriver som medlem i RCFF..
          Ha det gott o hoppas återigen att det kommer något gott ur detta!
          // Bokis

***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
          (nu även med biskvier!)

Kommentar

• PAL
            • maj 2006
            • 85

Ursprungligen postat av Tobbe O

Kan bara hålla med... enda anledningen att man är med i SMFF är ju att klubben är det.

Kommentar

• Christer J
              • maj 2006
              • 353

Har funderat på om man skulle vara med även i SMFF. men nu vet jag inte längre :?

Kommentar

• Glawe
                • feb 2007
                • 2126

mmm, fram till för ngn vecka sen så funderade jag alvarligt på att gå med i SMFF som stöd medlem med. Har skjutit det beslutet på framtiden just nu

Kommentar

• ssn
                  • maj 2006
                  • 796

Re: Citat

Ursprungligen postat av Niclas_W
                  Eftersom alla andra citerar så vill jag passa på att citera en för mig okänd..

"Never argue with an idiot, he’ll drag you down to his level and then beat you with experience!!!"

/Niclas
                  den var bra!!!!

Sosen..

Kommentar

• Baronen L-A
                    • jul 2006
                    • 57

Tiga e Guld Tala e silver...fan va tradigt det har blivit på detta forum..Ja som trodde modellflyg skulle vara trevligt...

Kommentar

• Poteta
                      • jun 2006
                      • 603

Snart blir blir det lugnare här, åtminstone fram till maj... :lol:

Kommentar

• Larsa
                        • maj 2006
                        • 135

Tjena !! Det är jag som är STASI :-)

Som svar på LasseCubs påpekande så stog det klart och tydligt i trådarna varför dom låstes. Dessutom så hade vederbörande som här tidigare nämnts gott om tid på sig att debattera ämnena vidare.

Vi moderatorer diskuterade saken och röstade inom gruppen hur vi skulle göra. Beslutet att låsa trådarna togs i full demokratisk anda där majoritetens vilja var den som genomfördes, denna vilja var så även min egen.

Inte för att det finns någon egentlig anledning för att förklara varför vi gjorde som vi gjorde, det behövs faktiskt inte, inte ens enligt lag. Vi gör det ändå för att ingen skall fundera på anledningen eller misskreditera någon annan för detta.

Det finns däremot en lag och domstolsbeslut angående ärenden som går under rubriken "Förtal" och detta är således när en person, organisation eller annan juridisk person misskrediterar och sprider felaktig information om en annan juridisk person i syfte att förhindra eller förstöra för den andre parten..

Jag är FÖR Öppenhet och debatter, dessa främjar och uppmuntrar jag gärna.. men Dumhet, det motarbetar jag...

"I've Got The Power !!"

Ps. Kom på en sak.. Forum bara öppet för medlemmar.. Skulle det vara något konstigt med det? Kommer att tänka på flertalet andra forum där man måste vara medlem för att kunna skriva. Ds.

Kommentar

• ssn
                          • maj 2006
                          • 796

Ursprungligen postat av Larsa
                          Tjena !! Det är jag som är STASI :-)

Som svar på LasseCubs påpekande så stog det klart och tydligt i trådarna varför dom låstes. Dessutom så hade vederbörande som här tidigare nämnts gott om tid på sig att debattera ämnena vidare.

Vi moderatorer diskuterade saken och röstade inom gruppen hur vi skulle göra. Beslutet att låsa trådarna togs i full demokratisk anda där majoritetens vilja genomfördes, denna vilja var så även min egen.

Inte för att det finns någon egentlig anledning för att förklara varför vi gjorde som vi gjorde, det behövs faktiskt inte. Vi gör det ändå för att ingen skall fundera på anledningen eller misskreditera någon annan för detta.
                          Gillar moderatorstasi! Upp till kamp.... He He...

Stasisos

Kommentar

Arbetssätt...