Did you RC today? (Inspirationstråd, vad gjorde du för RC-relaterat idag?)
Kollaps
X
-
Kikade på mobiltelefonen och kom in på YouTube, såg att det fanns en intressant film om nån förbättrad version av en helikopter. Tänkte nästan klicka och kika på denna 20-minuters film, men nä. Jag lade bort mobilen och förberedde en Tarot 680Pro-hexacopter för flygning istället. Man måste prioritera! ;-)www.rcaland.ax --- Im an Aalandish Djaekenfaelt'er! =)Kommentar
-
Lät TVn stå avstängd och kalibrerade spänning samt ström på en Pixhawk 2.1 istället. =)www.rcaland.ax --- Im an Aalandish Djaekenfaelt'er! =)Kommentar
-
Jag körde lite kort med min Stampede, mest för att testa en GoPro som jag lagat och ha nåt sty filma!
JonasH - brukar ni flyga quad regelbundet? Vore kul att titta. Jag har egna goggles så jag kan åka med. Min första multi är en Phantom men den är en gäspning att flyga även om den tar bra film och foto.
Kör flygplan, med eldrift eller på hang.Kommentar
-
Gjort klart en 250-quad för flygning idag. Samt en SkyWalker X-1 som också ska flygas. Känns som man hamnat i en ond cirkel där man bara flyger det enklaste och bara håller dem i skick, annat blir att vänta... lite slött. Man borde slänga in grejerna i förrådet när man flugit dem (eller sälja bort) och ta nästa.www.rcaland.ax --- Im an Aalandish Djaekenfaelt'er! =)Kommentar
Kommentar