https://www.rcflyg.se
Söker en SebArt Blanik! - Svenska RC-flygförbundet

Söker en SebArt Blanik!

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Pekkala
    • maj 2006
    • 1159

Söker en SebArt Blanik!

Hej!
    Letar efter en SebArt Blanik gärna från Sverige! Var får man tag i en sådan enklast?
    Har hittat en i Schweiz men skulle föredra att handla mer lokalt.
    MVH/Christer

Bättre lite skit i hörnen än ett rent hellvete:stupido2:
  • bem

• apr 2009
    • 1643

Kolla med Autopartner, de har Sebarts plan (inte alla men många), de kanske kan ta hem en åt dig från Sebart.
    Sebart har även egen webshop, prova att maila Sebart om de har nån hos sig.
    Det här företaget i England, som är största Sebart distributören/importören i det landet, har den som "low stock" så då borde de väl ha åtminstone en i lager tycker jag:
    Dumfries Model Flying : Page Not Found - Miscellaneous Aircraft Glue & Materials Tools Spinners S-Bus Leads & accs Futaba SALE/Clearance Connectors & Wire Propellers & Balancers Carbon PowerBox Regulators/Gyro's Batteries & Acc's Futaba Receivers Aircraft Accessories Chargers/Power supplies Covering Electric Motors Aircraft Spares,Sebart,PA ESC's Speed Controllers Battery Checker/Watt Meters F3A AEROBATICS Servo's Servo leads Miscellaneous Aircraft Glue and Materials Tools Spinners Servo Leads and switch harness SALE Clearance Connectors and Wire Propellers and Balancers Carbon PowerBox Regulators Gyros Batteries and Accs Radio and Servos Aircraft Accessories Chargers Power supplies Stickers FREE Covering Electric Motors Aircraft Spares,Sebart, PA ESCs Speed Controllers Battery Checker Watt Meters F3A AEROBATICS Engines 2 Stroke ESC and Programmers Miscellaneous Fuel Tanks and Accessories Aircraft Starting and Field Equipment Glue and Materials Tools Spinners Servo Leads and switch harness Engines 4 Stroke Simulators Clearance Aircraft Sebart Spares access Connectors and Wire Gift Certificates Propellers Carbon Engines Petrol Batteries and Accs Radio and Servos Aircraft Accessories Charging Stickers FREE Covering Electric Motors Dumfries, Model, Flying, Shop

Bättre att handla från England än Schweiz för det blir tull på saker från
    Schweiz då de ej är med i EU (England har ju inte lämnat EU än).

/Bo
    Senast redigerad av bem; 2018-05-19, 10:24.

Kommentar

• Pekkala
      • maj 2006
      • 1159

Bra tänkt med Schweiz och EU!
      Autopartner får ej tag i någon då SebArt har slutat tillverka den, och jag väntar på svar från Dumfries.
      MVH/Christer

Kommentar

• Pekkala
        • maj 2006
        • 1159

Och svaret från Dumfries "Sorry we dont ship overseas.. Regards Bill" :girl_cray3:
        MVH/Christer

Kommentar

• Mr Do
          • nov 2009
          • 72

Söker en SebArt Blanik!

Jag har en byggd till Salu.
          0706385852 uppdaterat telefon nummer

Ring gärna men inte nu ikväll för nu skall jag sova.

Daniel
          Senast redigerad av Mr Do; 2018-05-21, 12:55.

Kommentar

• Pekkala
            • maj 2006
            • 1159

Du har PM!
            MVH/Christer

Kommentar

• Ålänning
              • maj 2007
              • 6807

Ursprungligen postat av Pekkala
              Och svaret från Dumfries "Sorry we dont ship overseas.. Regards Bill" :girl_cray3:
              Betala lite extra och be nån av dem att skicka privat. =) Det har jag vart med om och det har funkat varje gång. Men, det har inte varit med dem som nämns här.
              www.rcaland.ax --- Im an Aalandish Djaekenfaelt'er! =)

Kommentar

• Mr Do
                • nov 2009
                • 72

Söker en SebArt Blanik!

Hej Du ringde mig för ett tag sedan och jag skulle skicka bilder till dig på min Blanik, något gick fel. Skicka mig din mailadress eller telefon nummer så skickar jag över bilderna omgående om du fortfarande är intresserad.

Kommentar

• Pekkala
                  • maj 2006
                  • 1159

Ursprungligen postat av Mr Do
                  Hej Du ringde mig för ett tag sedan och jag skulle skicka bilder till dig på min Blanik, något gick fel. Skicka mig din mailadress eller telefon nummer så skickar jag över bilderna omgående om du fortfarande är intresserad.
                  Du har PM
                  MVH/Christer

Kommentar

Arbetssätt...