Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Därför du måste fixa åt den problem det är påstår kvar nu
och lite bättre server men ser ut samma som förut ändå !!
Det var allt
MVh steve
:? :? :? :?
Excell 60 2 St
Heim 10 CC skala Hughes 500 E
Concept SR
Modeltech Cap 21 2 st
Wonder 2 St
skaffa:Ace Ultimate, Edge 540
Ägare nuvarande Nya:Ultimate !!
Min modellflyg:Cap 21 (modeltech)
Just idag går det ursegt och det är svårt att komma in på sidan
Japp Exakt det var seg inloggningen tog lång tid sen fram till fram klart !!
Du måste fixa med problem där !!!,Tonic !!
MVH Steve
:( :( :( :(
Excell 60 2 St
Concept SR
Modeltech Cap 21 2 st
Wonder 2 St
Hej,
Jag upplever RCFF som snabbare än SMF - trots serverbyte hos SMF också...
Sen om det blivit snabbare absolut sett är svårt att säga - prestanda på Internet är ju lite olika beroende på när man kör och mot vilken sajt....
Hälsningar
Roger
Vi har till vår server hall normalt 50% ledig kapacitet i internet linan och ett dygns medel på runt 30%last på linan totalt men vist kan vi under kortare tider ha tångt p ålinan men det är mycket korta tider.
Det hjälp inte alls det är era som är seg för inloggningen som sagt jag hade testade allihop redan med Cache eftersom jag hade automatisk rensa minne alltid i varje dag !!
det är därför inloggningen tog lång tid med 15-30 sek kanske det blir seg att komma in ändå
MVH Steve !!
Excell 60 2 St
Concept SR
Modeltech Cap 21 2 st
Wonder 2 St
Hej Hej tonic !!!
det hjälp inte alls det är era som är seg för inloggningen som sagt jag hade testade allihop redan med Cache eftersom jag hade automatisk rensa minne alltid i varje dag !!
det är därför inloggningen tog lång tid med 15-30 sek kanske det blir seg att komma in ändå
MVH Steve !!
Prova rensa din cache och cookies manuellt i IE eller FF! Annars kan jag inte komma på något annat. Servern är mycket snabbare nu än på det gamla stället!
för Rcflyg var seg i inloggningen och jämtför med gamla annan adress tidigare som du slopade den förut den var bättre än rcflyg.se vid inloggningen Jag har märket det och men utom i den gamla adress var inte bra för flaggor som fastande förut men den rcflyg var bättre att när har läste redan av dom flesta av inlägg tills flaggor röd är borta
bra för rcflyg men vid inloggningen är seg fortfarande som sagt !!
jag hade testade allihop redan som du sade japp !!
eftersom jag är Teknik Nätverket själv !!
och Administratör !!
det beror på att om du hade gjorde här helt hemsida som du skapade helt som du snickade byggen på denna hemsida ???
som Jag undrar över det ??
det var allt
Hälsningar steve
Excell 60 2 St
Concept SR
Modeltech Cap 21 2 st
Wonder 2 St
för Rcflyg var seg i inloggningen och jämtför med gamla annan adress tidigare som du slopade den förut den var bättre än rcflyg.se vid inloggningen Jag har märket det och men utom i den gamla adress var inte bra för flaggor som fastande förut men den rcflyg var bättre att när har läste redan av dom flesta av inlägg tills flaggor röd är borta
bra för rcflyg men vid inloggningen är seg fortfarande som sagt !!
jag hade testade allihop redan som du sade japp !!
eftersom jag är Teknik Nätverket själv !!
och Administratör !!
det beror på att om du hade gjorde här helt hemsida som du skapade helt som du snickade byggen på denna hemsida ???
som Jag undrar över det ??
det var allt
Hälsningar steve
Jag kan bara beklaga Steve. Jag hoppas det kommer bli snabbare när du loggar in.
Kommentar