Som sagt - processorn skulle kunna vara lite snabbare men normalt är det inga bekymmer. Sen tillhör jag nog den skaran som aldrig hanterar sådan här elektronik med "smutsiga/blöta fingrar" så den frågan kan jag inte svara på. Men är detta vanligt för dig så är det nog en sändare utan touch-skärm du skall se dig om efter. Skärmen är ju relativt liten så man måste träffa hyfsat rätt - kanske mest kritiskt i övre vänstra hörnet när man skall trycka på modellnamnet för att byta modell. Det hade dom t ex kunna lagt mitt på skärmen där man nu på varje modellminne istället har en stor Bind-knapp - nåt man normalt bara använder en gång per modell. Men det är mest rand-anmärkningar - man vänjer sig snabbt. Det bästa vore ju om du kunde få fingra på en sån sändare innan du bestämmer dig.
Jag har aldrig kört Spektrum tidigare men kom relativt snabbt in i "tänket" så eftersom du är en gammal Spektrum-användare så har jag svårt att se att du skulle uppleva några avgörande problem.
Jag har aldrig kört Spektrum tidigare men kom relativt snabbt in i "tänket" så eftersom du är en gammal Spektrum-användare så har jag svårt att se att du skulle uppleva några avgörande problem.

Kommentar