Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Där finns en fyrkantig ruta som ser ut som en tavla strax ovanför skrivfältet, klicka där och välj fil från dator, klicka sen på "Ladda upp" och vänta tills allt är klart.
Det blir en klickbar bild i inlägget.
Eller kopiera bilden och klistra in i inlägget, då blir det en stor bild direkt.
Jag har också problem med att ladda upp bilder. Jag gör enligt ditt första exempel Thomas men bilden dyker inte upp i mitt inlägg 9 gånger av 10. Måste man vänta länge "tills allt är klart"?
Mja, det tar nog 20-30 sekunder ibland, ju större bild (MB), ju längre tid...
Ibland kommer det en procentsats längst ner på skärmen så man kan följa uppladdningen.
Ok, jag var snabb att fråga där.
Ändrade i mina inställningar och nu kom verktygs-raden fram.
Provade med en bild jag hade i arb.datorn..
Gick ju betydligt smidigare :-) (Ca 30 år gammalt bygge som är renoverat och klart i vinter).
Under "Avancerat/hantera filer" ser jag 120 filer som jag laddat upp tidigare. När jag nu valt en ny fil (jpg) från datorn och klickar på "Ladda upp" så blir den inte uppladdad.
Kommentar