Ska kolla på det verkar mysko ... Jag har inte själv lyckats å ser inte heller några filer så måste dyka lite mer i det.
Konstig länkning
Kollaps
X
-
Tog bort IABRC då hemsidan inte verkar finnas längre. 3FHobby däremot funkar längen och sidan är aktiv.//DrHanke
*** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***Kommentar
-
Jag har för säkerhetsskull rensat lite gammla moduler inkl Arcade modulen så det finns inget kvar av den på servern, misstänker att den haft någon form av hål i sig så därav har jag helt gjort mig av med den. Jag har även gått igenom alla filer på servern och de matchar mot vbulletins filer och även fil hashen matchar.
Jag har även provat på flera dator samt min Iphone och iPad utan att lyckats återskapa felet, kvarstår det måste jag finna en Android å se vad som är fel. jag har även kollat källkoden i både chrome och firefox, inget förutom Google API samt analytics laddas utanför vår egna server.//DrHanke
*** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***Kommentar
-
Nu hände det igen på min Android-telefon. Men sidan jag dirigeras till finns inte. Det har funkat bra tills nu fast jag ej tömt cachen.www.rcaland.ax --- Im an Aalandish Djaekenfaelt'er! =)Kommentar

Kommentar