Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Är det fler än jag som får nobben att handla från Aliexpress. Jag får svaret att dom inte leverera till regionen. Synd för dom har en del pryttlar som man inte hittar på andra ställen.
PO
Förut så avslutades Aliexpress ordern i us-dollar när man betalar med Paypal. Men nu är det ändrat till Brittiska pund.
Samma sak om jag använder mitt Visa-kort direkt på sajten. Om jag däremot använder mitt Mastercard-kort på sajten så avslutas ordern i USD - och då kan de skicka.
Idag fick jag också samma problem för köp med Paypal på Aliexpress. Gick in och ändrade valuta till Euro under fliken Ship to-Language-Currency och efter det gick betalningen igenom för mig.
Thomas
Min order verkade också ha gått igenom när jag ändrade till svenska kronor och engelskt språk, men sen hittar jag inte tillbaka till min order, det är tomt där...
Lade också en beställning häromdagen till Aliexpress och valde först Paypal - och då gick inte ordern igenom (fel region). Valde istället ett Mastercard och då gick det plötsligt att beställa... Jag hade valt SEK som valuta.
Roger
Kommentar