Hej Gunnar! Kul att se dig här! Vi ses på fältet! 8)
Vad var det som skar sig......SMF
Kollaps
X
-
Tack Bokis. Kul att du sett det lite meckiga bygget.Kanske får du klämma lite på den med någon gång i sommar??
Om du är bullen i rymden , så kan jag vara kaffet:-)
Idag serverar jag kaffet hett och beskt!
Jag tänker inte försvara eller ta ställning till något som i denna "debatt". det finns mycket som verkar vara fel och rätt. Det är många inblandade och många historier och versioner.....
Bra med ett fritt forum , självklart! Men missbruka det inte bara. Det är alltid bra att kunna stå för sitt ord när man blir konfronterad.
Det verkar som om det är många som vill "skriva av sig" nu när det går. Ett uppdämt behov liksom. Gör det ,men håll koll på om det är medlemmar på SMF som känner sig illa berörda med.
Tycker inte att det är direkt kul att läsa vissa av trådarna där man verkar glada för att SMF "blöder" , eller hur snabbt dom reagerar på vissa bilder.
Det hela påverkar ju alla medlemmar på SMF också inte bara Admistratörer och Moderatorer. Glöm inte av det bara.
Jag skulle gärna skriva ett par rader här och där i detta forum, men känner inte att jag vill vara med på något korståg mot SMF. Känner liksom att det är lite låg-nivå ,pajkastning eller "What ever".
Kommer säkert att skriva här när det lugnat sig.
Kommer nog alltid att vara tacksam för att SMF finns , det var den första inkörsporten och möjligheten för mig att träffa er allihop och kunna snacka och visa upp byggen mm, tack vare alla medlemmarna som man fått svar på mycket funderingar och kunnat ta en bärs med på chatten:-)
Ok , då är det bara att svälja kaffet eller att spotta ut det??
Ha det gott !
EjeKommentar
-
Väl talat Eje. Jag tycker inte heller att vi på något sätt ska vara "skadeglada" eller annat för SMF, jag är fortfarande inne på det forumet och hör till den skaran som aldrig blivit direkt drabbade av något där.
Nu finns det ju fler modellflygforum än SMF och jag önskar att dessa två kommer att finnas kvar sida vid sida, som komplement till varandra. Tanken med detta forum är dock att det är fritt fram för "reklam" och diskussioner om alla möjliga prylar och fabrikat oavsett om leverantören finns i Sverige eller någon annan del av landet.Kommentar
-
Hej
Jag vill bara göra en liten rättelse angående att SMF:s moderatorer o administratörer inte skulle ha riktlinjer eller kunna snacka ihop sig, Dom har en enkom forumdel där bara moderatorer o admin kan komma in. Jag kom in i den av en slump då den var nyöppnad. Dom hade inte spärrat alla vägar in så det beror inte på några superkunskaper i datorhantering hos mig. Jag gjorde också ett inlägg där jag skrev att "vill ni vara hemliga så har ni misslyckats" och svarade snällt på mailet som kom där dom frågade hur jag hittat dit
Sen finns ju både mail, telefon och allehanda msn icq och allt vad det heter om man vill moderatorsnacka i enrum.
Mvh Mats JKommentar
-
Jag har vetat om moderatorforumet jag också - det jag ville reflektera över var hur det ett tag vart i princip EN enskild moderator som "löpte amok" och dissade inlägg till höger och vänster - och följdaktiligen blev en hel del användare sura.Ursprungligen postat av Mats JHej
Jag vill bara göra en liten rättelse angående att SMF:s moderatorer o administratörer inte skulle ha riktlinjer eller kunna snacka ihop sig, Dom har en enkom forumdel där bara moderatorer o admin kan komma in. Jag kom in i den av en slump då den var nyöppnad. Dom hade inte spärrat alla vägar in så det beror inte på några superkunskaper i datorhantering hos mig. Jag gjorde också ett inlägg där jag skrev att "vill ni vara hemliga så har ni misslyckats" och svarade snällt på mailet som kom där dom frågade hur jag hittat dit
Sen finns ju både mail, telefon och allehanda msn icq och allt vad det heter om man vill moderatorsnacka i enrum.
Mvh Mats J
/JKommentar
-
Handlar det möjligen om en viss före detta moderator?Ursprungligen postat av jensjJag har vetat om moderatorforumet jag också - det jag ville reflektera över var hur det ett tag vart i princip EN enskild moderator som "löpte amok" och dissade inlägg till höger och vänster - och följdaktiligen blev en hel del användare sura.Ursprungligen postat av Mats JHej
Mvh Mats J
/JKommentar

Kommentar