Det där är väl bara för bedrövligt! Beklagar från djupet av mitt hjärta. Först inbrott och nu detta.
MRFS klubbstuga nerbrunnen!
Kollaps
X
-
Tack för all omtanke!
Förlusten av själva stugan är ju mycket tråkigt,
men som tur var hade vi det mest värdefulla inlåst i containern.
Denna klarade sig, förutom lite svedd innervägg.
Nu vidtar ett mindre trevligt saneringsarbete, sedan blir det någon form av återuppbyggnad.
Antingen fixar vi en ny klubbstuga, eller så bygger vi någon form av vindskydd samt skaffar en container till.
Vi tappar inte sugen! Livet är fullt av tappade sugar!
Flyget pågår givetvis som vanligt, här är entusiastiska piloter nästan varje dag.
TACK ÄN EN GÅNG FÖR ALL OMTANKE,
OCH VÄLKOMNA ATT FLYGA PÅ ETT NATURSKÖNT, NYKLIPPT FLYGFÄLT!
Thomas Berggren
v. ordf MRFSRetroholic!Kommentar
-
Ja de gjorde de! :evil:Ursprungligen postat av xoqrpsHelt otroligt, när börjar arbetet med klubbstugan så man vet när man ska infinna sig för att hjälpa till!. Då brann de blåe vingarna upp antar jag? :shock:Mvh / Jakob Rydinger. Administratör av http://www.rcflyg.se
LasseCub
Alla lider med er
Verkligen trågikt det som hänt frunktansvärt att folk ( om man kan kalla dom det) kan göra på detta viset, Finns inte straff nog för sådana Lider verkligen med er.
Lasse CubKommentar
-
Hej Hej
Jag undrar att har polisen hittade brottet för brinner och griper dom för pyroman ??
MVH steve
:shock: :shock: :shock:Excell 60 2 St
Heim 10 CC skala Hughes 500 E
Concept SR
Modeltech Cap 21 2 st
Wonder 2 St
skaffa:Ace Ultimate, Edge 540
Ägare nuvarande Nya:Ultimate !!
Min modellflyg:Cap 21 (modeltech)Kommentar
-
Samma här.... Några fjortisar har observerats runt vår stuga..... men vi vet vilka dom är!Ursprungligen postat av OllePVår hyresvärd båtklubben fick ett slogbod nerbränt plus lite skadegörelse på några båtar härom veckan.
Men jag tror de fick tag på nissarna, några fjortisar.
Hoppas det går att göra något åt dom.
Tändstickor har dom också! Men hoppas att dom inte vet vilken ända som tänder.... :oops:Kommentar
-
hmm.. det var det slöaste dönickar med brandkläder jag nånsin sett!!!!
vafan.. dom har nog inte fått nåttsnack med försäkringsbolaget ännu..
nånnsin..
jaha.. jasså.. en lite kojja.. euuh.. bärra fick du mere keafet?? å kårven..
nja... värsta sämsta utryckning jag sett..
liv e prio 1.. å pengar är prio 2.. vilket dessa inte verkar veta..
satans slöfockar..Kommentar
Kommentar