Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Oracover/Ultracote/Profilm är samma produkt, blir lite osäker då du säger "H9 Ultracote", men jag antar att det är samma som Ultracote då knappast Hangar9 kan sno produktnamnet rakt av.
Jag skulle köpa Oracover och hålla tummarna, men skyll inte på mig om det blir fel
Nu blev jag nyfiken..Hur? Man kan ínte göra det via webshopen o jag mailade dem o det var bara ett:Nope!
Samma här, för 1½ år sedan när jag skaffade min Twist försökte jag få "plug and play" versionen av planet (bara att stoppa i mottagare och skruva fast stabbe och fena. Den versionen fanns inte att få i Finland. Jag fick också ett nej, köp den via din återförsäljare i Finland var beskedet (för dyr frakt var motiveringen).
Kanhända de inte vill skicka flygplan men att de nog skickar mindre, icke ömtåliga prylar.
International Orders
Horizon Hobby guarantees shipping only to the United States and Canada. For shipping status of other countries, please send inquiries to websales@horizonhobby.com. Please note that in many cases we are unable to ship outside the U.S. and Canada.
Kommentar