Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Nej, inget har hänt. Saknar fortfarande saker för ca 700 spänn, men dem ser jag som förlorade.
Blev antagligen blåst av Bishop Power Products också, på 1200:- så nu är det enbart ebay som gäller.
Jag och en kompis väntar på batteri från Bishop Power Products, ordern skall vara skickad 1 dec enligt dom men än sålänge har det inte dykt uppt nåt.
From: Bishop Power Products [mailto:info@b-p-p.com]
Sent: Monday, November 12, 2007 11:03 AM
To: 'jesper_sollerhed@hotmail.com'
Subject: RE: shipping?
Hello Jesper, just wanted to update you that your USPS airmail ID is: normally you cannot access this online however the local postal system can track it. I would expect this to be arriving for you within the next 1-2 days and thank you again
-Troy
From: Bishop Power Products [mailto:info@b-p-p.com]
Sent: Saturday, November 10, 2007 8:48 AM
To: 'Bishop Power Products'
Subject: FW: shipping?
Importance: High
needs update!
From: Jesper Sollerhed [mailto:jesper_sollerhed@hotmail.com]
Sent: Saturday, November 10, 2007 8:30 AM
To: info@b-p-p.com
Sorry for being disturbing, but i still havent received anything. Is there possibly a tracking number on your orders, in case the postal system are clumsy?
Hello Jesper, I just wanted to update you that checked into this order and it confirmed that it did NOT go out. I am very sorry about this oversight. If you would like to keep this order with us we can send it out now for you and I can give you an additional discount since it was not processed correctly. Please let me know and thanks again
-Troy
Sent: Wednesday, September 26, 2007 8:32 AM
Hello Jesper, it shows that is still in the shipping department. It should have shipped long ago. I am checking into this for you now and I will update you within the next 24 hours once I have a chance to go through all of the shipping archives. Thank you again
-Troy
Sent: Friday, September 21, 2007 2:09 PM
Subject: shipping?
Hello!
Is this order really shipped??
I have not received anything yet.
Oj! det blev ett långt inlägg. Men så har det sett ut. Först skickad, sedan inte, sedan skickad , väntar några veckor mejlar igen, jodå Nu är ordern skickad, men ff inget. Har fått ett kolli id nr, men det hittas inte, varken av posten eller usps. Nu ger jag upp.
På ebay kan jag iaf lägga ett negativt omdöme och varna andra, det kan jag inte om jag köper av handlaren direkt. (har beställt ca 20 ggr på ebay, och aldrig blivit besviken)
Jag saknar egentligen bara en lipo acc för c:a 100Kr,men som 1984:an
skrev kan man nog ta och glömma Kinagallerian :?
Jag skulle iallafall inte försöka beställa där ifrån om jag var du.
Jag tycker bara att typerna bakom gallerian åtminstone skulle ta bort sidan från nätet,så att ingen mer blir lurad att lägga en beställning.
Kommentar