Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Så hur ser den Bohuslänska skånetoken Pallemans hobbyrum ut.. Mjo, har hållit till i garaget innan och gör fortfarande.. men håller på att flytta in verksamheten till ett heeeeelt eget rum i lägenheten 8)
Lite diverse modeller inkl. bilar och helis.. dock ingen hel heli just nu.. *haha* en låda gamla tvåtaktare.. några sändare och lite annat MÖG!...
Har själv haft lite för mycket att göra på jobbet vilket inneburit att mitt hobbyhus har förfallit till oreda.
Vissa saneringsinsatser har gjorts men mer behövs, kanske skulle ringa Slammis så man blev av med lite skit
Har precis gjort om garaget till hobbyrum. Då det inte används för bilar kändes det lite onödigt att ha det som förråd när man kan utföra viktigare saker här
Peter
- Growing old is mandatory, Growing up is optional -
Hej
Har ett par trevliga bilder från mitt hobbyrum, men fattar inte hur man infogar dom i meddelandet...
Jag kör MAC, kan inte högerklicka (om det är ett villkor)
Tommy
Du klickar på [Album] till vänster på sidan.
Sen klickar du på albumet [RCbilder] och därefter på [Upload pic].
Sen måste du skriva in en bildtitel och en beskrivning om du villl.
Sen klickar du på [Bläddra] och letar upp bilden på din dator som du vill skicka upp. Tänk på att bilden inte får vara större än 1024x1024pixel.
Och inte större än 256 kb.
Gå sen in i album, klicka på din bild, den öppnas nu i ett nytt fönster.
I adressfältet i din browser står nu adressen till din bild.
Kopiera adressen, när du sen skriver inlägget så klickar du på [Img].
Sen klistrar du in adressen och klickar på [Img*] igen.
Då får du en rad som kan se ut så här:
Om du har laddat upp många bilder i en följd får dom löpande nummer,
så du behöver egentligen bara hålla reda på första och sista pic_id.
Då kan du klistra in samma rad flera gånger och bara ändra siffrorna.
Ungefär så här:
Dom här guldburkarna var våta drömmar, en gång i tiden. Funkar fortfarande perfekt. Kul att flyga enspaks. De svarta, bakom, är en Orbit propo. Den är lite trött.
Men 2.4 gänget är pigga. Dom är i farten nästan dagligen!
Efter 8 år i huset har jag nu gett upp drömmen om att kunna köra in bilen i garaget på vintern så nu blev garaget också inkallat i hobbytjänstgöring på heltid. Har fått upp lite konsoller på väggen så nu börjar det likna lite ordning i varje fall
Kommentar