nya "rubriker"

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Tom
    • nov 2007
    • 88

Säger också - så få ämnen som möjligt. Jag tycker att uppdelningen är bra nu.

Kommentar

• pgrts

• jun 2006
      • 2015

Håller med dem som tycker att det är tillräckligt men tycker också att man skulle kunna sammanställa en del kunskaper i Ämnet artiklar som jag tycker verkar lite styvmoderligt behandlat med en enda lång sida där allt följer på vartannat - och är dåligt uppdaterat. Det saknas en massa bilder om oldtimer lämnkade till Malmös hemsida tror jag.
      Jag tycker att det skulle vara bättre att artiklarna länkade till egna sidor som någon hade ansvar för att uppdatera.

Erfarenheter från att handla lokalt eller i asien är färskvara.
      Där är det nog inte lätt att ge tips annat än länkar till butiker och kanske betygsättning med "stjärnor".

Kommentar

• T5
        • jul 2006
        • 1300

Ett tips i all välmening är att moderatorerna går in och ändrar trådrubriker eller slår folk på fingrarna som skriver otydliga rubriker.
        Målet bör vara att man förstår vad en tråd handlar om utan att man ska behöva klicka sig in.
        Tex: "Kolla!", "hjälp!", ""visste ni att...?"

Om man skapar en beskrivande rubrik så är hälften vunnet tycker jag (Som säkert har ett par dåliga i garderoben om ni gräver)

Kommentar

• Snickarjävel´n
          • aug 2006
          • 1927

Ursprungligen postat av T5
          (Som säkert har ett par dåliga i garderoben om ni gräver)
          Det har säkert 99% av alla användare här men inget/ingen är så bra att det inte går att förbättra. Bara med hjälp av tydligare topicar skulle allt säkert funka mycket bättre.

Del nummer 2 måste vara att rätt fråga är i rätt forumsdel , att söka efter en el setup som kan duga i el forumet när den i verkligeheten ligger under allmänt är ganska långsökt.
          brekdahlssnickeriab.se
          https://www.facebook.com/pages/Br-Ek...6875076?ref=hl

Kommentar

Arbetssätt...