Ursprungligen postat av oestling
Vad tror ni om denna motion?
Kollaps
X
-
ja det får man väl hoppas det gäller ju bara å få majoritet .... :roll: :roll:FM extra 300s 60size
black horse extra 300s 46 size asp46
giles 202 3d CRRC40i bensin ..
p51 pylon (modeltech) TT36pro
V-MAR cap 231 ex asp120
jamara corsair os90fs
ultimate elite series .40 ST51rc
Många som yttrar sig har ingen egen mening, bara motsatsen till andras. -
Angående motionen så skall den vara utskickad till klubbarna senast tre veckor innan förbundsmötet.
Citat ifrån smff's stadgar.
"Inkommna förslag och motioner kompletterande med förbundsstyrelsens yttrande, skall senast tre veckor före förbundsmötet finnas tillgängliga samt distribuerade till klubbarna"
Har inte det gjorts så har de begått ett brott emot stadgarna.
Så om mötet inte är förrens i mars eller liknande så kan man knappast sitta och bråka om den finns för kännedom eller inte.- "Jag är inte rädd, jag kan flyga"
Här bor jagKommentar
-
HejUrsprungligen postat av StrömquistAngående motionen så skall den vara utskickad till klubbarna senast tre veckor innan förbundsmötet.
Citat ifrån smff's stadgar.
"Inkommna förslag och motioner kompletterande med förbundsstyrelsens yttrande, skall senast tre veckor före förbundsmötet finnas tillgängliga samt distribuerade till klubbarna"
Har inte det gjorts så har de begått ett brott emot stadgarna.
Så om mötet inte är förrens i mars eller liknande så kan man knappast sitta och bråka om den finns för kännedom eller inte.
Strömquist, jag håller med dig att det är gott om tid, och det är bra, och det bråkar jag inte om. Men nu hör det ju till saken ämnet diskuterades på segeltinget redan nu, och du menar väl inte att jag skall vänta tills efter jul eller nåt liknande?
/Ville/Ville
- Jag vet det jag vet och jag gör vad jag kan -Kommentar
-
Det jag menar är om Motionen inte hade kommit ut så hade ju ingen känt till den förens tre veckor innan mötet.- "Jag är inte rädd, jag kan flyga"
Här bor jagKommentar

Kommentar