Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
De är jättebra att laddaner och spara de i datorn för när jag sitter och inte har något att göra och ingen tillgång till Internet är det en perfekt underhållning.
Idag när jag åkte från en kompis hade jag laptopen med och pusslade ihop Extran. Det ända jag saknar är att man borde kunna spara när man kommit halvvägs.
Tyvärr så går det nog inte ihop med ett litet program som inte installeras på datorn...
När man kör programmet som jag har gjort pusslen med så går det att spara ett "halvlagt" pussel, men när man gör en körbar fil av dom så går det inte.
då jag kanske blir kvar i norrland över julhelgen så tackar jag för dessa supergoa pussel har börjat på calmaton nu men får avbryta för jag ska till genland i åsele i dag....heja rcff ni bryr er om varandra tyck då jag....
Är du kvar där uppe fortfarande?
Prova "Idol 2" när du får en chans, jag tror du gillar det...
Kommentar