USA nu kommer jag se opp

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • wesse
    • maj 2007
    • 5864

USA nu kommer jag se opp

detta skrev Bill i dag nu är det klart att jag ska till deras "lilla" modelflygdag tydligen får jag flyga med bills plan oxå ohh nu börjar man bli nervös utav tusan 50% flygplan hur ska detta sluta ...måste ju göra reklam för rcff over där förslag? vad har jag nu ställt till med.... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
    inklistrad från flying giants

Hello everyone! I have great news!

Wesse is officially planning on coming to the Joe Nall. I plan on being there myself with a lot of "Hard Man BIG Airplanes" for Wesse to fly.

I need your help, Wesse has asked that we find him a place to stay for the Nall. It is very expensive for him to fly all the way over here for the Nall and he has asked me to find him a place to stay while he is here. If possible, maybe we can all chip in and pay for his hotel room, or find a room for him to stay in. Anyone have any ideas or money or a place to stay?

Thoughts??

Come on over Wesse! Get your airline tickets and we will all see you in MAY!

Bill Hempel
  • T5
    • jul 2006
    • 1300

Sweet! Uppför dig nu, du representerar ju hela deras syn på oss Svenskar så sjuka dig inte alltför mycket. :help:

Kommentar

• wesse
      • maj 2007
      • 5864

Ursprungligen postat av T5
      Sweet! Uppför dig nu, du representerar ju hela deras syn på oss Svenskar så sjuka dig inte alltför mycket. :help:
      jo du nu ska dom verkligen få se vad vi svenskar är bra på..hmm tror du det finns ett rum ledigt på sorselegården när vi kommer hem igen :?

Kommentar

• T5
        • jul 2006
        • 1300

Det finns det säkert

Kommentar

• Jakob
          • maj 2006
          • 1840

Glöm inte semlorna Wesse! Och så sätt en RCFF dekal på Bill Hempels flygplan. Åker du själv?
          Mvh / Jakob Rydinger. Administratör av http://www.rcflyg.se

ATT FLYGA ÄR ATT LEVA!

www.scandinavianplank.se Trätrall i underhållsfri träkomposit för altaner och runt pooler

Kommentar

• wesse
            • maj 2007
            • 5864

Ursprungligen postat av Jakob
            Glöm inte semlorna Wesse! Och så sätt en RCFF dekal på Bill Hempels flygplan. Åker du själv?
            slammis ska nog med vi kollar över möjligheterna..är ju så himla dyrt med flyget men vi vill nog detta mer än något annat så vi löser det på något sätt..vet någon var man finner billiga resor till tuscon så får ni gärna tala om det för mig..klart bill ska ha en rcff dekal på planen alla ska ha det innan vi far hem igen skicka fler.... :lol: :lol: :lol:

Hela världen ska veta vad Rcff är för något...wessepower..yehhh
            fasen vilken halsbränna jag har nu.... :cry:

p.s en kvinnlig mycket vacker tolk behöver vi där nere eller kanske nyroth ställer opp :oops:

Kommentar

• kenneth67
              • jun 2007
              • 2545

grymt wesse härligt härligt .. nu e jag avis på dig jag vill me åka !!

Kommentar

• Jakob
                • maj 2006
                • 1840

Wesse jag vill ha alla detaljer från Bill Hempel om hur man lyckas med detta:

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=ZaXMrFh3n7M"]YouTube - bill hempel flies with one wing![/ame]

PS: Glöm inte att bjuda hit honom för en flygshow. Eller varför inte RC-skola med Bill Hempel. Co-pilot Wesse!
                Mvh / Jakob Rydinger. Administratör av http://www.rcflyg.se

ATT FLYGA ÄR ATT LEVA!

www.scandinavianplank.se Trätrall i underhållsfri träkomposit för altaner och runt pooler

Kommentar

• JerryD
                  • jan 2007
                  • 302

.är ju så himla dyrt med flyget men vi vill nog detta mer än något annat så vi löser det på något sätt..
                  Bygg en JÄTTE-CALMATO vet ja'!

Kommentar

• Felix
                    • jan 2008
                    • 159

Tjenare,

Du kan ju alltid leta efter flygbiljetter på www.travelstart.se där brukar man hitta biljetter till bra pris.

Ska ni ta med er några kärror dit? Läste inte för så längesedan om att man diskuterade nya regler gällande batterier på flygningar inom och till och från USA. Kan vara värt att kolla upp om det är en elkärra som ska följa med.

Hittade visst länken till artikeln http://www.idg.se/2.1085/1.138612

Hopas ni får en bra resa, var i USA i tre veckor förra sommaren, mycket trevlig resa.

// Felix

Kommentar

• wesse
                      • maj 2007
                      • 5864

Ursprungligen postat av Felix
                      Tjenare,

Du kan ju alltid leta efter flygbiljetter på www.travelstart.se där brukar man hitta biljetter till bra pris.

Ska ni ta med er några kärror dit? Läste inte för så längesedan om att man diskuterade nya regler gällande batterier på flygningar inom och till och från USA. Kan vara värt att kolla upp om det är en elkärra som ska följa med.

Hittade visst länken till artikeln http://www.idg.se/2.1085/1.138612

Hopas ni får en bra resa, var i USA i tre veckor förra sommaren, mycket trevlig resa.

// Felix
                      tack för det rådet min vän..vi tar inte med plan på plan känns dumt o ha med sig plan på plan eller hur :lol: Bill har ju lovat att vi ska får flyga med hanses grejor så mycket vi vill o det är för mig fullt tillräckligt..blir nog en upplevelse o bara titta på allt..massor av japalenos yehhh...

Kommentar

• Tobbe O
                        • maj 2006
                        • 1431

Oh fock, mäjbe jo vånt tå hav ä redjäl hard same from Lycksele wä om the tripp?

Kommentar

• tobbe
                          • maj 2006
                          • 99

Wesse for President.. Jag vill gärna sponsra din resa med ett par 100-lappar om jag får. Maila mig bara hur.

/Tobbe

Kommentar

• Marcus72
                            • maj 2007
                            • 180

haha...klart vi måste sponsra galenskaperna!! PDT_Armataz_02_44
                            En insamling här på forumet vore väl på sin plats... var så säker på att vi får valuta för pengarna!!

Kommentar

• tobbe
                              • maj 2006
                              • 99

Dags för Wesse-Aid gala.. Håller faktiskt med ovanstående. Om vi lägger några slantar var så lär vi få valuta tebax rejält i form av reklam för Svedalaflygare. Kanske jänkarna äntligen kan lära sig skillnaden mellan Sverige å Switzerland..

/Tobbe

Kommentar

Arbetssätt...