ska det va för det har tobbe sagt..någon som vet var jag får tag i en sån under denna vecka..har betsällt från två ställen nu o ingen har den hemma...tänkte köra lite med u-can-do i veckan....
17*4w
Kollaps
X
-
hmmm har tittat runt hos dom jag brukar handla av samt en del andra men ingen har W proppar ... vart hittar man dessa ?? finderar på att sätta en sådan till min giles 202 men då får det ju vara en 17x4 eller18 ..
och vad är det för skillnad på en W och en "vanlig" ?en 17x4 är väl samma drag i med eller utan W ??FM extra 300s 60size
black horse extra 300s 46 size asp46
giles 202 3d CRRC40i bensin ..
p51 pylon (modeltech) TT36pro
V-MAR cap 231 ex asp120
jamara corsair os90fs
ultimate elite series .40 ST51rc
Många som yttrar sig har ingen egen mening, bara motsatsen till andras.Kommentar
-
oki men var hittar man dessa då ...brudarna alltså
ehh ne menar givet propparna
FM extra 300s 60size
V-MAR cap 231 ex asp120
jamara corsair os90fs
Många som yttrar sig har ingen egen mening, bara motsatsen till andras.Kommentar
-
Dom finns på många ställen men inte i Sverige
www.peakmodels.com
Hobbydirekt Modellbau günstig&schnell und seit 25 Jahren bewährt OnlineShop mit über 100000 Artikeln
We are an old school hobby shop specializing in plastic models, Lionel trains, O gauge electric train, HO electric train, N gauge electric train, RC airplanes, Guillow's wood airplane kits, RC cars and the tools and accessories for these and other hobbies.
www.apcprop.com//TobbeKommentar
-
inte står w för wide vilket påhitt nä det står för Wesse o därför vill jag ha den proppellern yehh en hard mäns propp :lol: :lol: hoppas dom kommer denna vecka då beställde två men min vän Torgny ska få en då..yehhh det rimmade....
:love: Get high with hovering not drugs :love:Kommentar
-
Med risk för smällar tillbaka... 17x4W finns helt enkelt inte, 16x4w samt nästa 18x6w, iaf inte som APC... Jag tror däremot att det finns en kopia på APC som har 17x4 (inte wide) men jag lyckas inte hitta på dem just nu.Ursprungligen postat av Björn.OHur kan det vara så svårt för svenska handlare att skaffa fram dessa 17X4W proppar ?? Dom lovar att beställa men det verkar vara omöjligt...
Tobbe O
www.peakmodel.com din länk gav nått helt annat...//DrHanke
*** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***Kommentar
-
där har du fel dr hanke ! kolla här
LP170042 17 x 4 W 43 x 10 W 3 D Fun Fly 17.50
finns på http://www.braeckman.com/apccompetition.htm
under apc competition proppar
FM extra 300s 60size
V-MAR cap 231 ex asp120
jamara corsair os90fs

Kommentar