MEDLEMSAVGIFTEN

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • AM
    Debattglad entusiast
    • maj 2006
    • 3464

MEDLEMSAVGIFTEN

Jag vill bara ge en diskret påminnelse om att det är hög tid att förnya sitt medlemskap i RCFF.

I år har ett flertal klubbar anslutit sig till RCFF och det tillkommer hela tiden nya medlemmar. Det är ett mycket gott tecken och ett klart bevis på att RCFF har kommit för att stanna och att grundtanken bakom förbundet är helt rätt.

RCFF växer fortfarande och årets aktiviteter blir större och bättre än 2007. I år ska vi ha meetings på minst tre platser i landet, vi ska ha flera intressanta Workshops, och det finns även planer på utlandsresor.

För att allt ska kunna genomföras behövs medlemsavgifterna. Så har Du inte betalt än, så ser vi fram emot Ditt stöd.

Inte minst är det viktigt för försäkringens skull. Vill Du fortfarande vara försäkrad och delta i årets aktiviteter så sätt in 100 kronor på BG: 5362-3591

Vill Du också ha en prenumeration på Allt om Hobby så lägg till 280 kr och skriv "AoH" på inbetalningskortet/inbetalningen. (Ett kanonpris för prenumerationen).

Glöm inte att skriva ditt namn, adress och inte minst ditt användarnamn.

TACK - Vi gör RCFF tillsammans

Mvh
    Ove
    Ove (AM) Nielsen
  • jocke1963
    • dec 2007
    • 2709

Betalade min första medl.avg i RCFF igår......
    Synd att jag inte såg det där med prenumerationen innan jag la betalningen.... :roll:

Kommentar

• Sigun
      • aug 2007
      • 3942

Inga problem Jocke går bra att betala in extra pengarna så får du prenumerationen på köpet, maila Jakob han har koll på det där.

/Martin

Kommentar

• AM
        Debattglad entusiast
        • maj 2006
        • 3464

Du kan komplettera med att sätta in ytterligare 280 kr och ange att det är för AoH och vem som betalar. Glöm inte att ange korrekt postadress - så att tidningarna kommer rätt.

Mvh
        Ove
        Ove (AM) Nielsen

Kommentar

• Sigun
          • aug 2007
          • 3942

hehe.. 30 sekunder snabbare än ove där

Kommentar

• AM
            Debattglad entusiast
            • maj 2006
            • 3464

Yaaaah! Hard man!

Mvh
            Ove
            Ove (AM) Nielsen

Kommentar

• kenneth67
              • jun 2007
              • 2545

sigun !!! bor du vid datorn å väntar på nya inlägg eller ? hehe sigun när han trycker på tangent bordet står internet stilla

Kommentar

• Sigun
                • aug 2007
                • 3942

Jo, man sitter och trycker på uppdatera fler gånger i sekunden så man inte missar några nya inlägg, de är därför sajten känns så seg ibland, när jag är inloggad

Kommentar

• Nyroth
                  • maj 2006
                  • 721

Hur många betalande medlemmar finns det i RCFF idag?
                  Kunde inte hitta den informationen någonstans.

Mvh,
                  Nyroth

Kommentar

• kenneth67
                    • jun 2007
                    • 2545

Ursprungligen postat av Sigun
                    Jo, man sitter och trycker på uppdatera fler gånger i sekunden så man inte missar några nya inlägg, de är därför sajten känns så seg ibland, när jag är inloggad
                    det där känns bekant på nått sätt hmmmm
                    ja det vore kul å veta hur många betalande medlemmar det finns idag !

Kommentar

• Impulze
                      • sep 2006
                      • 1347

Jag skulle gärna se att man fick ett "kvitto" på att man förnyat sitt medlemskap.

//Matte

Kommentar

• jocke1963
                        • dec 2007
                        • 2709

Ursprungligen postat av AM
                        Du kan komplettera med att sätta in ytterligare 280 kr och ange att det är för AoH och vem som betalar. Glöm inte att ange korrekt postadress - så att tidningarna kommer rätt.

Mvh
                        Ove
                        Får se om det finns råd med det efter att jag betalat övriga räkningar ikväll...detta verkar bli en tajt månad... :?

Kommentar

• kenneth67
                          • jun 2007
                          • 2545

Ursprungligen postat av Impulze
                          Jag skulle gärna se att man fick ett "kvitto" på att man förnyat sitt medlemskap.

//Matte
                          det får man väl under medlemskort i vänster listen !???

Kommentar

• kenneth67
                            • jun 2007
                            • 2545

ahhh snabbare än sigun yeeaaahhhhh!

Kommentar

• AM
                              Debattglad entusiast
                              • maj 2006
                              • 3464

Vi arbetar på en ny och bättre hemsida, men det tar tid och är omständligt.

Just nu får vi lägga in alla uppgifter en och en, vilket tar tid och är besvärligt. Den nya sidan har mycket bättre administrativa egenskaper. Medlemsregistrering och hantering av forumet är mycket enklare.

Vi var over 400 medlemmar 2007 och i år hoppas vi passera 1000-strecket. Trenden är god - ca 10 procent av landets organiserade modellflygare tillhör nu RCFF.

Just i skrivande stund vet jag inte exakt hur många som betalt in för 2008, men det rör sig om mer än 300 medlemmar.

Mvh
                              Ove
                              Ove (AM) Nielsen

Kommentar

Arbetssätt...