Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Eftersom jag känner "Damaen" så vet jag att det är en kuf man skall lyssna på ungefär till 10%, han har en benägenhet att med oss alla skämta aprillo....
Verkligheten är sådan att det är 13st helikopterflygare i norr som fått för sig att chocka omvärlden genom att prova på elsegelflygning så vi kan konkurera med Ville i åsele med segelflygning..
Du kommer bli bra på bygga ARF:er när du är klar...
Om du köper så många flyga bara för att lära dig flyga hur mång helikoptrar har du köpt då? Har precis börjat flyga men de blir lite hårda landningar och alltid är det nåon del som går sönder.
Om du köper så många flyga bara för att lära dig flyga hur mång helikoptrar har du köpt då? Har precis börjat flyga men de blir lite hårda landningar och alltid är det nåon del som går sönder.
Det ända som är säkert är att du kommer ha kul
Alex
+att det blir dyrt
Men när man köper så många plan på en och samma gång, och så mycket helikoptrar så har man nog råd? är det sant?
Jag har knapt råd med en t rex 450se och några plan men då har jag sparat länge...men när man blir äldre så får man mera resurser.
Hur gick det med alla heli-flygare. Fortsatte någon med plankor?
Flygplan - 1,8m EPP-FPV, 50mm EDF Katana, 1m EPP MX2 3D, DIY vingar, FunJet, Super Stearman 90cm, F16 64mm EDF Heli - T-Rex 600N, Gaui X4+Agusta A109, T-Rex 450+Bell 206, KDS 450Q FPV Multirotor - HK FPV 250, 3D printad 250, DIY hexa ~500 storlek Radio - Taranis + DSM2 modul, FatShark 5.8GHz
Heter Olof på riktigt men använder samma forumnamn som jag har på många andra forum.
Kommentar