Offtopic.

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • pilotkalle

Offtopic.

Har precis formaterat datorn och nu vagrar tangebordet att skriva ä,å och Ö. Har provat allt som jag kan, n[n annan som har en lossning :evil: ?
  • wesse
    • maj 2007
    • 5864

du kanske formaterade bort åäö o då blir dom inte lätta att finna igen den saken är då säker....

Kommentar

• rothman
      • okt 2006
      • 83

har du någon ikon nere till höger (eller någon annanstans) som det står "EN" på? klicka där och välj svenskt tangentbord

eller gå till kontrolpanelen och sätt rätt tangentbord där

anders

Kommentar

• pilotkalle

Ursprungligen postat av rothman
        har du någon ikon nere till höger (eller någon annanstans) som det står "EN" på? klicka där och välj svenskt tangentbord

eller gå till kontrolpanelen och sätt rätt tangentbord där

anders
        Jepp, funkar perfekt !!! Tack!!

Kommentar

• Delta
          • maj 2006
          • 48

Har precis formaterat datorn och nu vagrar tangebordet att skriva ä,å och Ö. Har provat allt som jag kan, n[n annan som har en lossning ?
          En fråga man onekligen ställer sig är ju hur pilotkalle i så fall skrev denna text med både å,ä och ö i...?

Petiga hälsningar

Mikael

Kommentar

• DrHanke

• maj 2006
            • 5250

Ursprungligen postat av Delta
            Har precis formaterat datorn och nu vagrar tangebordet att skriva ä,å och Ö. Har provat allt som jag kan, n[n annan som har en lossning ?
            En fråga man onekligen ställer sig är ju hur pilotkalle i så fall skrev denna text med både å,ä och ö i...?

Petiga hälsningar

Mikael
            Kanske det "vanliga" tricket... CTRL+C CTRL+V ??
            //DrHanke

*** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***

Kommentar

• Brauer
              • jun 2006
              • 316

För de som kör win XP funkar alt + v-shift som snabbkommando för att byta språk. Kan hända att man råkar få till den kombinationen av misstag ibland.

Kommentar

• pilotkalle

Ursprungligen postat av Delta

Petiga hälsningar

Mikael
                Cut+paste=Klipp o klistra.

Kommentar

Arbetssätt...