Har precis formaterat datorn och nu vagrar tangebordet att skriva ä,å och Ö. Har provat allt som jag kan, n[n annan som har en lossning :evil: ?
Offtopic.
Kollaps
X
-
pilotkalleTaggar: Ingen -
pilotkalle
Jepp, funkar perfektUrsprungligen postat av rothmanhar du någon ikon nere till höger (eller någon annanstans) som det står "EN" på? klicka där och välj svenskt tangentbord
eller gå till kontrolpanelen och sätt rätt tangentbord där
anders
!!! Tack!!
Kommentar
-
En fråga man onekligen ställer sig är ju hur pilotkalle i så fall skrev denna text med både å,ä och ö i...?Har precis formaterat datorn och nu vagrar tangebordet att skriva ä,å och Ö. Har provat allt som jag kan, n[n annan som har en lossning ?
Petiga hälsningar
MikaelKommentar
-
Kanske det "vanliga" tricket... CTRL+C CTRL+V ??Ursprungligen postat av DeltaEn fråga man onekligen ställer sig är ju hur pilotkalle i så fall skrev denna text med både å,ä och ö i...?Har precis formaterat datorn och nu vagrar tangebordet att skriva ä,å och Ö. Har provat allt som jag kan, n[n annan som har en lossning ?
Petiga hälsningar
Mikael//DrHanke
*** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***Kommentar
-
pilotkalle
Cut+paste=Klipp o klistra.Ursprungligen postat av DeltaEn fråga man onekligen ställer sig är ju hur pilotkalle i så fall skrev denna text med både å,ä och ö i...?Har precis formaterat datorn och nu vagrar tangebordet att skriva ä,å och Ö. Har provat allt som jag kan, n[n annan som har en lossning ?
Petiga hälsningar
MikaelKommentar

Kommentar