Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Nu finns det biljetter att köpa till racet, 350:- för båda dagarna, om man vill ha bra platser. Annars kan man faktiskt stå vart man vill runt riddarfjärden.
Kul att de hade ett inslag i ABC-nytt.
I positiv anda dessutom. Efter att ha läst om svårigheterna med att få
tillstånd så var detta bra för flygsporten.
Göran
Läktarna kommer att vara på Södermälarstrand. Det kommer där att finnas TVÅ områden som man köper biljetter till.
Gissa om jag ska besöka mina bekanta de dagarna, som bor på båt på S Mälarstrand....? Ska bli ganska najjs att siitta på däck, i en solstol, dricka kall öl o njuta av showen...
Läktarna kommer att vara på Södermälarstrand. Det kommer där att finnas TVÅ områden som man köper biljetter till.
Gissa om jag ska besöka mina bekanta de dagarna, som bor på båt på S Mälarstrand....? Ska bli ganska najjs att siitta på däck, i en solstol, dricka kall öl o njuta av showen...
Sätt upp en RCFF flagga på båten så kommer vi på fika..
Men vore det inte trevligt om vi kunde bestämma en tid så att alla som ska gå härifrån kan träffas och titta tillsammans ? (dock inte på jocke1963's bekantas båt)
Sätt upp en RCFF flagga på båten så kommer vi på fika..
Men vore det inte trevligt om vi kunde bestämma en tid så att alla som ska gå härifrån kan träffas och titta tillsammans ? (dock inte på jocke1963's bekantas båt)
/Bengan
Njaeee....den är inte sååå stor, dessvärre... :cry:
Kommentar