Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
I Orlando brukar jag handla på "Graves RC" i norra Orlando. Kör du I4 norrut tar du av på Exit 42. Kolla i Gula sidorna. Graves har samma priser som Tower Hobbies. Han brukar ha ca 2-300 modeller hängande i taket i sin affär....
I Miami handlar jag på "Orange Blossom Hobbies" Ligger ett par gator österut från Biscayne Blvd. Kolla i gula Sidorna.
Finns även ett modellflygfält i norra orlando som heter Tangerines där bland annat Cliff Hiatt (Helikoptervärldsmästare) brukar flyga.
Snacka med Graves hur du hittar dit!
Nu har jag varit på Graves. Woho vilken butik!! Aldrig i hela mitt liv har jag sett så mycket rc prylar på en gång. Helt klart värt ett besök. Supertrevlig och kunnig personal med. Själv köpte jag mig en motor
Kommentar