Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Det blev såvitt jag förstått en påtvingad, akut uppdatering/ändring så de som jobbar med Forumet har säkert gjort sitt bästa för att få det att likna det gamla.
Roger
Alltid nån som är missnöjd, men inte va det många. Så bra jobbat! Bättre att innehållet finns kvar istället för att allt försvunnit. Utseendet och detaljer kommer sen. Det enda jag klurar på är vad de blå och grå pratbubblorna gör till vänster om alla forumkategorier. De ändrar lite nu och då och jag vet inte varför. Och jag har svårt hitta alla trådar det skrivits nytt i. Är det nån inställning nånstans jag missat? Typ "visa de trådarna där nytt skrivit eller visa de trådar där det är mest aktivitet"? På första sidan står det "Senaste inlägg", men de är från 31 dec. Men sen såg jag att det visst finns nyare inlägg, om man går in i forumet och letar.
När jag loggat in så tittar jag gärna på SENASTE AKTIVITETEN för att se om det är något roligt nytt.
Tyvärr hittar jag inte något datum/klockslag på när den senaste aktiviteten är inlagd, Man måste då titta på varje inlägg och gå längst ner på listan för att se om det kommit in något nytt efter det att jag tittade senast.
Det vore bra att kunna se datum när det senaste inlägget är skrivet för varje inlägg som finns listat på första sidan.
Det verkar som om högerspalten nu visar ämne med senaste svar högst upp. Om man klickar på dubbelvinklarna (>>) så kommer man till senaste svaret (tror jag). Detta 'svar' skall nu hamna högst upp om mina iakttagelser stämmer.
Det verkar som om högerspalten nu visar ämne med senaste svar högst upp. Om man klickar på dubbelvinklarna (>>) så kommer man till senaste svaret (tror jag). Detta 'svar' skall nu hamna högst upp om mina iakttagelser stämmer.
Ja, så är det för mig också numera, hoppas att det fortgår att vara så...
Ska man behöva se på datumet för att se senaste inlägget i den forumdelen?
Ska inte de blå pratbubblorna visa att det är nåt nytt sedan man loggade in senast?
Men dom är blå helt random... jag fattar inget. Det är väldig jobbigt hitta olästa inläggen.
Ska man behöva se på datumet för att se senaste inlägget i den forumdelen?
Ska inte de blå pratbubblorna visa att det är nåt nytt sedan man loggade in senast?
Men dom är blå helt random... jag fattar inget. Det är väldig jobbigt hitta olästa inläggen.
För mig fungerar det som du skriver, dvs pratbubblorna är blå för trådar där det finns olästa inlägg, grå annars. I tråden är rubrikerna fet stil på olästa, normal på lästa. På min startskärm finns en kolumn till hö som listar nya inlägg sedan sist, rubrik i fetstil. Sorteringen är senaste överst i raden. Mina inställningar för kontot är som på bilden
Lite knepigt att lägga in tex 3 bilder i samma tråd, för efter nån minut blir man utkastad och min session är slut! Man måste logga in igen och försöka fortsätta med bilderna, men det gick inte för jag hann inte förrän min session tog. Så därför la jag in bilderna via svar på min tråd.
Mvh/Matti
Kommentar