Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Vänligen kontakta mig på mail så kan jag förmedla kontakt med en modellflygare uppåt landet som byggt en Republic Sea Bee och därmed sannolikt vet en del om denna modell.
Själv har jag en i glasfiber som är rensad invändigt men har flugit hos tidigare ägare. Denna får jag ej tid att renovera så jag tänkte sälja den billigt. Den är dock mindre än 1/4 skala.
Vänligen kontakta mig på mail så kan jag förmedla kontakt med en modellflygare uppåt landet som byggt en Republic Sea Bee och därmed sannolikt vet en del om denna modell.
Själv har jag en i glasfiber som är rensad invändigt men har flugit hos tidigare ägare. Denna får jag ej tid att renovera så jag tänkte sälja den billigt. Den är dock mindre än 1/4 skala.
Jag har haft kontakt med dej i samma
ärende för några år sedan om du minns.
Imponerande din maskin....
GP-Sales har jag också tittat på tidigare, men....
Fick nu tag i en iof mindre maskin från Fyhren men
den ser riktigt bra ut som ämne att bygga vidare på.
Kommentar