Råd om setup!

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Tejp
    • maj 2006
    • 133

Den som heter "J'Tec DA-50 Pitts muffler"
    artnr. Part#JTpitts50
    Bifogade filer

Kommentar

• mageri
      • jan 2008
      • 225

Tejp - OK! Vad betalade du för dämparen totalt med frakt och vilket fraktalternativ valde du?

Roger.
      Senast redigerad av mageri; 2008-09-08, 22:30.

Kommentar

• Tejp
        • maj 2006
        • 133

Fraktsättet ska vara "US Express Mail"
        Vet inte om det går att välja, men först fick jag en bekräftelse på "UPS EXPRESS INTERNATIONAL" och det kostade $108.52 vilket jag tycker är snordyrt.

Jag påpekade detta och då blev det "US Express Mail" för $45 istället. Frakten tog ändå bara några dagar.
        Beställde även CM6 tändstift till motorn och servoarmar.

Kommentar

• mageri
          • jan 2008
          • 225

Har nu köpt en annan mottagare till kärran än den jag listade i början av tråden.

Funderade ändå på hur det skulle vara att flyga med Corona-mottagaren i en sån stor bensinkärra?

Skulle det kanske funka helt okej, elller kan man räkna med störningar med tanke på att det är ganska mycket elektronik som kan störa en billig/enkel mottagare??

Roger.

Kommentar

• hakank
            • maj 2006
            • 1775

Kan tyvärr inte svara på frågan. Men vad jag har märkt i mina elkärror som nog kan betraktas som ganska elintensiva så är det hgget som stucket om mottagaren är billig eller dyr. Vet dock inte om man kan jämföra dessa i sammanhanget.

Men vad jag egentligen ville veta är om du beställde servot till sidan du listade i början av tråden? Vore intressant att få ett uttalande om dessa. Sökte lite på nätet men hittade varken bu eller bä.

/Håkan
            "Allting beror på allting"

Kommentar

Arbetssätt...