Topp-tävling inne på hobbymässan i Stock-h

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • c.meijer
    • jun 2006
    • 15

hej på er alla
    förlåt min frånvaro en tid men höstvirus och fullfart tar sin tid att bekämpa:-)
    Till allas glädje kan jag säga att detta arrangeman förutsäter bara att man är bra pilot för att bli inbjuden. de som vill diskutera ev medlemskap hit och dit kan vänligen göra det på annat håll.
    här pratar vi om hur vi kan få till en kul och underhållande show där alla får tid att flyga och berätta om sin hobby,
    hoppas nu få i hopp en kul blandning av piloter från flyg och heli, så startfältet innehåller ett 10 tal piloter i vardera grenen, sedan hoppas jag att att ni alla hjälper till o suportar som publik när vi är igång o flyger.
    jag behöver även hjälp av några friviliga funktionärer på dagarna, lunch och entre kan vi bjuda er på.

hör av er på meijermodels@gmail.com
    Senast redigerad av c.meijer; 2008-10-21, 16:35.

Kommentar

• c.meijer
      • jun 2006
      • 15

Ja jag hoppas ta med lite depron käror och båtar samt tbh till mässan, men jag har ingen tid för monter försäljning, utan säg till mig så tar vi det i en paus eller så....

Life is good

Kommentar

• c.meijer
        • jun 2006
        • 15

min hemsida eu hemsida ligger nere så ni får leta er vidare från gammla se sidan.
        men jag är som ni förstår i stort behow av någon som kan hjälpa mej med webbsidan.

meijer-models.se

Kommentar

• c.meijer
          • jun 2006
          • 15

OK
          Nu är det dax att beställa sitt fri entre pass för tävlingspiloterna och funktionärer.
          Var snälla o sänd en bild till mig med för och efternam samt hemort.
          Vill ni parkera husbil mm utanför mässan så behöver jag vetat det också.

Hoppas kunna räkna in er närmaste dagarna, så kommer era passerkort ligga i kassan när ni kommer till mässan.

Samling alla dagarana för tävling och träning vid Arenan, en timma efter öppning.(på fredagen är det dropp in också)

meijermodels@gmail.com
          Mvh/Claes utanför Linköping (borensberg)

I sammarbete med: Above All, FlightPower, AXI och Spektrum

Kommentar

• c.meijer
            • jun 2006
            • 15

Tidplanen
            FREDAG
            Samling 11.00 för pilotmöte i in-nätade arenan, heli +flyg

träning och battel show kl 12.30-13,00(13,15)

träning och battel show kl 15.00-15,30(15,45)

träning och battel show kl 17.30-18,00(18,15)

LÖRDAG
            Samling 10.30 i arenan, för pilotmöte flyg tävling +flyg och heli battel

Flyg träning kl 11.00-11,30(11,45)

Flyg kval och battel show kl 12.30-13,00(13,15)

Flyg final och battel show kl 15.00-15,30(15,45)

SÖNDAG

Samling 10,30 vid innätade arenan för pilotmöte, heli tävling samt heli och flyg battel gänget

Heli träning samt battel show kl 11-11,30(11,45)

Heli kval samt battel show kl 12,30-13(13,15)

Heli final samt battel show kl 15-15,30(15,45)

Battel showen är en kul bäst trick tävling där vi visar upp oss till musik.
            tanken är att publikens applåder och vrål mäts med db mätare för att se vem som får till värsta tricket under de ca 5 min vi turas om att flyga, tanken är att vi flyger 10-30 sek per pilot och att vi då är 2-4 piloter som "battlar" mot varandra, till publikens förtjusning

PS ta gärna med extraplan

Kommentar

Arbetssätt...