Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Ett par kallingar med RCFF mitt fram eller ett par stringtrosor till å ha på fredakvällen :sarcastic:
Hanke
Din bön har blivit hörd !
Stringtrosor och kalsonger finns nu i butiken :sarcastic::sarcastic:. Dessutom har jag laggt tll shorts, paraplyer, kläder till hunden samt barn t-shirts.
Klistermärken ! va fasen har du inte fått sånna av Wesse !, hoppas han kan ta några med sig söderut efter shootouten nudå.
/Martin
Kommer troligtvis själv till Vallentuna, måste bara snickra ihop nåt att flyga med. har knappt inte flugit sen förra sommaren (för mycket andra projekt) och det var ungefär lika länge sen jag träffade Wesse senast.
Jag själv har också varit upptagen med en massa projekt. Hus och hem. Men jag har börjat med en beställning av en T-tröjja. Hoppas det blir bra väder i sommar när man väl får tid att flyga.
Hoppas att det finns lite tröjor att känna på på träffen.
Gillar inte att köpa kläder på postorder...
Om ni fixar en kepa som INTE är vit så har ni åtminstone mig som köpare!:thumbup:
Kommentar