RCFF:s webshop klar

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Sigun
    • aug 2007
    • 3942

Ursprungligen postat av drhanke
    Ett par kallingar med RCFF mitt fram eller ett par stringtrosor till å ha på fredakvällen :sarcastic:
    Hanke
    Din bön har blivit hörd !

Stringtrosor och kalsonger finns nu i butiken :sarcastic::sarcastic:. Dessutom har jag laggt tll shorts, paraplyer, kläder till hunden samt barn t-shirts.

/Martin

Kommentar

• EPG
      • jul 2006
      • 325

Ursprungligen postat av Sigun
      Klistermärken ! va fasen har du inte fått sånna av Wesse !, hoppas han kan ta några med sig söderut efter shootouten nudå.

/Martin
      Kommer troligtvis själv till Vallentuna, måste bara snickra ihop nåt att flyga med. har knappt inte flugit sen förra sommaren (för mycket andra projekt) och det var ungefär lika länge sen jag träffade Wesse senast.

Kommentar

• tonic
        • maj 2006
        • 882

Jag själv har också varit upptagen med en massa projekt. Hus och hem. Men jag har börjat med en beställning av en T-tröjja. Hoppas det blir bra väder i sommar när man väl får tid att flyga.
        Mvh / Toni (tonic) Cederholm.

Kommentar

• Mr J
          • maj 2006
          • 4130

Välkommen till återfallet kompis :ciao:

Kommentar

• Zkeeter
            • mar 2008
            • 283

Hoppas att det finns lite tröjor att känna på på träffen.
            Gillar inte att köpa kläder på postorder...
            Om ni fixar en kepa som INTE är vit så har ni åtminstone mig som köpare!:thumbup:

Kommentar

• EPG
              • jul 2006
              • 325

Ursprungligen postat av Zkeeter
              Om ni fixar en kepa som INTE är vit så har ni åtminstone mig som köpare!:thumbup:
              Håller med!

PS. Var hittar man gubben som håller en skylt som det står "WORD!" på?

Kommentar

Arbetssätt...