Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Tyvärr höjer Allt om Hobby sina prenumerationspriser från och med nyår. Det innebär att RCFF-medlemsavgift inklusive Allt om Hobby höjs till 390 kr. (AoH för 290 kr/år).
Men passa gärna på att förnya Ert medlemskap i RCFF nu - det gäller för hela 2009. Du är försäkrad från den dag inbetalningen sitter på RCFF's konto till den siste december 2009.
Tyvärr höjer Allt om Hobby sina prenumerationspriser från och med nyår. Det innebär att RCFF-medlemsavgift inklusive Allt om Hobby höjs till 390 kr. (AoH för 290 kr/år).
Men passa gärna på att förnya Ert medlemskap i RCFF nu - det gäller för hela 2009. Du är försäkrad från den dag inbetalningen sitter på RCFF's konto till den siste december 2009.
Mvh Ove
Hej,Ove
Bra att veta det blev 390 kr i År okej då jag sätta in snart
MVH Steve
:thumbup::thumbup::thumbup:
Excell 60 2 St
Heim 10 CC skala Hughes 500 E
Concept SR
Modeltech Cap 21 2 st
Wonder 2 St
skaffa:Ace Ultimate, Edge 540
Ägare nuvarande Nya:Ultimate !!
Min modellflyg:Cap 21 (modeltech)
Ställer en fråga här om medlemskapet, jag betalde in 100 kr för ca 2 veckor sedan, slantarna är dragna från kontot. Någon som vet hur lång tid det tar, har inte fått någon bekräftelse eller annat, ej heller svar på mail som jag skickat ...
Kommentar