JAG KAN INTE LOGGA IN!

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Richar3D
    • maj 2006
    • 44

JAG KAN INTE LOGGA IN!

hej, jag kan inte logga in från min dator, men på andra datorer fungerar det ibland, varför är det så? i början fungerade det hemifrån, men inte nu länger, vi har modem, och har inte bytt abonent(eller vad det nu heter) det är även modem på den datar jag nu skriver ifrån.... vill ju gjärna kunna logga in på detta forum.... :/
  • H_enke
    • maj 2006
    • 150

Testat att rensat kakor? Testat en annan webläsare?

Kommentar

• Richar3D
      • maj 2006
      • 44

rensat kakor???

Kommentar

• Mr J
        • maj 2006
        • 4130

Rensat bort gamla "cokies" i webläsaren.

Kommentar

• Richar3D
          • maj 2006
          • 44

och vad innebär det då??

Kommentar

• AM
            Debattglad entusiast
            • maj 2006
            • 3464

Om du har Internet Explorer: Gå in på "Verktyg" - klicka på "Internet-Alternativ - Klicka på "Ta bort Cookies" och följ anvisningen. Klart.

Du kan också klicka på "Ta bort filer" för att tömma temporära filer. Knappen sitter till höger om Cookiesknappen. Klicka även i rutan "Ta bort allt Office-innehåll" så får du en lite snabbare dator.

Mvh
            Ove
            Ove (AM) Nielsen

Kommentar

• H_enke
              • maj 2006
              • 150

Jag hade problem när jag körde med IE7 ett tag (testade), sen bytte jag tillbaka till Firefox, då fungerade det att logga in igen

Jo, en sak till. Det här med att man inte kan logga in är tydligen ett känt problem på forum med phpBB och liknande plattformar/motorer

Kommentar

• Richar3D
                • maj 2006
                • 44

Ursprungligen postat av H_enke
                Jag hade problem när jag körde med IE7 ett tag (testade), sen bytte jag tillbaka till Firefox, då fungerade det att logga in igen

Jo, en sak till. Det här med att man inte kan logga in är tydligen ett känt problem på forum med phpBB och liknande plattformar/motorer
                tack för hjälpen, nu fungerar det inenn!!!

Kommentar

Arbetssätt...