Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Kan någon tipsa mig om var jag kan köpa silverlod, helst lösa stavar utan flussmedel. Har tidigare köpt hos ELFA , 4 små stavar med flussmedel för 415:- inkl moms.
Fick ett tips om en firma där jag jobbar, 6 stavar á 50 cm silverlod runt 400:- (flussbelagda) eller så kan man också använda mässingslod som är mer trögflytande. 6 stavar á 50 cm för 150:-
Du kan köpa ren silverlod på Kocks Optimera i Trelleborg. Dom kan skicka hem det till Dig. Jag använder det själv till hårdlödning. Det är utan flussmedel.
Om Du ringer direkt till Gunnar Lundgren, 0410-57621, så fixar han det till Dig. Hälsa gärna från Kay i Svedala så vet han vad det gäller.
Blev inspirerad av dom byggena och blev sugen på att löda lite... ;-) så jag letade lite på jobbet och hittade lite små tuna rör. Men hade ju ingen flygplans ritning så det blev en cykel direkt ur huvudet. Men den blir nog ganska nära 1:10 :-D
Kommentar