Ursprungligen postat av Poteta
Tävling i bästa logga för RCU!
Kollaps
X
-
Nja, för de som vet bakgrunden kanske det är coolt men jag (och kanske en del med mig?) ser det bara som en felstavning. :oops:Ursprungligen postat av tonicDe var en Stockholmare som skrev på Skånska. Så visst har vi ändrat stavning. Och coolt är det oxo :wave: Wave för Drhenke
Fast jag kan leva med det ändå.
Kommentar
-
Jo, det kan jag kanske förstå. Jag liksom många andra tycker att stava "post" på Svenska inte ska stava som mejl, snarare mailUrsprungligen postat av PotetaNja, för de som vet bakgrunden kanske det är coolt men jag (och kanske en del med mig?) ser det bara som en felstavning. :oops:Ursprungligen postat av tonicDe var en Stockholmare som skrev på Skånska. Så visst har vi ändrat stavning. Och coolt är det oxo :wave: Wave för Drhenke
Fast jag kan leva med det ändå.
eller så kan man kanske stava det E-Post. Fast jag vet inte heller vad bakgrunden är
Mvh / Toni (tonic) Cederholm.Kommentar
-
Nää måste väll göre en i dag också..........:-)
Mvh
Bjarne Kvilvang
Flyger el och metanol plan och har flugit sen tidig 80-tal
För närvarande har jag ungefär 20 flygplan i hangaren, spännvidd från 50 cm till 250 cm.
Blir mycket glad om ni vill prenumerera på min Youtube kanal, normalt laddar jag upp flera videoer vare månad.Kommentar
-
jag vet, men reglarna för tävlingen säjer att det skall stavas såhär.......Mvh
Bjarne Kvilvang
Flyger el och metanol plan och har flugit sen tidig 80-tal
För närvarande har jag ungefär 20 flygplan i hangaren, spännvidd från 50 cm till 250 cm.
Blir mycket glad om ni vill prenumerera på min Youtube kanal, normalt laddar jag upp flera videoer vare månad.Kommentar

Kommentar